![]() |
Blijven liggen na sex?
Hey mensen ik had een vraag
Blijven jullie na sex (lees neuken) weleens liggen op elkaar zonder 'm er uit te halen? Ik doe dat altijd met mijn vriend, liggen we meestal nog wel een kwartier zo maar ik had gelezen ergens dat dat slecht is... Ik snap zelf nie waarom t slecht zou moeten zijn maar goed... Wat denken jullie? |
Nee, ik snap idd ook niet waarom het slecht zou zijn.
Ik heb het zelf nog nooit gedaan trouwens, maar het lijkt me wel wat hebben, iets intiems ofzo :) |
Wij blijven ook meestal nog zo een tijdje ligge...lekker uitblazen :d
|
Volgens mij is het iig slecht als je met condoom neukt, omdat 'ie (hopelijk ;)) na een kwartier wel slap is, en de condoom dan niet meer goed vastzit om de penis, en als je hem er dán uithaalt de condoom dus vrolijk blijft zitten.
Maar zonder condoom zou ik geen reden kunnen verzinnen eerlijk gezegd! |
Wel liggen, maar zonder penetratie.
|
Na het mastruberen blijf ik altijd met m'n leuter in het bierflesje zitten. Dan pis ik in't flesje en door de druk plopt ie er spontaan uit. :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jep... wij doen dat ook meestal. hebben nog niet zo heel vaak sex gehad, maar ik vind het veel intiemer. gewoon nog even samen liggen..... en het kan geen kwaad hoor. alleen als je een condoom gebruikt want hij is dan niet meer stijf en dan kan het wel eens verkeerd gaan met een condoom, snap je :( gelukkig nog nooit gehad.....lang leven de pil! :D
|
Citaat:
|
jaah ik vind het ook fijn om nog zo ff te blijven liggen, en meestal doen we dat ook nog wel :)
|
ff een vraag aan de mensen die zeggen dat ze na de sex nog gewoon blijven liggen :) : is het bij jullie, net zoals bij kimmetje zo dat de jongen 'hem' er niet uit haalt, of haalt ie m er wel uit en blijven jullie gewoon samen in bed liggen/??
|
Loelaaaaa
|
.............
|
Lijkt me wel lekker, alleen m'n vriendin (soon to be ex) is niet aan de pil... En met condoom vindt ze het niet fijn... Het doet pijn als ik in haar blijf nadat ze is klaargekomen :confused:
|
Citaat:
Maar soms ligt het wel fijn :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
als ik hem erin laat zitten voelt dat niet echt fijn :confused:
|
meestal fiets ik dan naar huis om te gaan slapen... en als het goed is bellen ze niet .... :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
oke, dank voor het antwoorden Thirsa en Logisch ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wij blijven ook altijd lekker liggen... En dan na een tijdje krimpt hij, en dan glijdt hij er vanzelf uit... Da's wel irritant, maar meestal vind ik het gewoon fijn als hij in me blijft... En dan is het kurk van de fles als hij hem eruithaalt, en rennen voor een handdoek! ;)
Len |
Vin 't heerlijk om nog na te liggen "hijgen" :) En dan vooral nog als ie in me is :) En nog nooit daardoor last gehad van iriitatie ofzow. Alleen met condoom ist nie slim om te doen. Verder nix aan de hand geloof ik :)
|
wij bleven ook altijd liggen is keilekker inplaats gelijk naar de wc rennen. en dan is zij allang aangekleed enzo
|
Als ik het goed begrijp is het dus, wanneer je het met condoom doet, niet aan te raden??
|
wij bleven meestal ook nog wel even liggen.... lag nogal lekker ja....
|
Citaat:
Njah... het ligt aan mij |
Met condoom is het misschien niet zo slim, zoals ModuM al schreef. Zonder zie ik het probleem eerlijk gezegd ook niet :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
mag ik weven wijzen op de reply van ShoarmaSchaap Citaat:
|
Citaat:
|
eerst ff 2 of 3 min blijven lggen met em erin, en dan eruithalen en dan nog ff blijven liggen:)
|
Zoals de dame hierboven al zegt :) Eerst even lekker op elkaar nagenieten, en dan zit hij dus nog in me. Daarna haalt ie hem eruit en loop ik even 2 minuutjes leeg (:D) en dan gaan we weer lekker tegen elkaar aanliggen, en soms vallen we lekker in elkaars armen in slaap :)
Mmmm, zwijmel :) |
wij doen dat ook altijd en volgens mij is er niks verkeerds aan hoor, behalve dus als je met condoom vrijt
|
hmjah, is super-intiem :)
|
Meestal wel...Even lekker bijkomen.
|
Citaat:
|
Een bierflesje dus...
*denkt minderwaardigheidscomplexa maxima * |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:41. |