![]() |
Razernij
Met een hand onder mijn hoofd
praat ik tegen de sterren tegen het donkere gevoel zo diep in mij In de spiegel herken ik amper de blik en het gezicht wat daar staart herkent ook mij niet Mijn kind, word niet geboren in deze oorlog, door deze man in de weerwar van gevoelens verzet je dan, verzet je dan!! Het smalle gezicht in de spiegel verhongerd, verschrompeld, verkracht het lichaam is uit zijn voegen heeft de vorm die ik minacht Met een hand onder mijn hoofd praat ik tegen het meisje tegen de donkere gedachten zo diep in mij Ons kind, word niet geboren in deze haat en razernij in deze weerwar van gevoelens wat doe je daar in mij?! Met een klap tegen de spiegel vliegt alles in het rond onderzoekend zoek ik naar het meisje kapot, in scherven op de grond. |
Goed, mooi, sterk, prachtig, (y)
|
Citaat:
|
Ik kan niet veel doen dan me bij bovenstaande aansluiten... :)
|
als ik m zo lees vind ik er niets aan
maar als ik m lees en erover nadenk (niet heel erg diep hoor :)) dan issie gewoon echt goed! |
heel erg mooi :)
*jaloers* :o |
Woww... deze reacties verbazen me erg! Ik was een tijdje van mn apropos ofzo... Alles wat uit mn pen kwam veranderde in een weerwar van lelijk a-ritmische vol met onzinnige woorden zinnen..
Alles wat ik de laatste tijd postte verdween zonder enige reacties... Dus ik vind dit echt heeeel leuk:) Dank jullie wel:):) :D Aphqueee |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:36. |