![]() |
meeting RBF + SL en SG (Melkweg)
Ik zou graag willen weten wie er allemaal heir komen, leek me leuk om een pre meetinkje te organiseren!!
-Aisa |
Sg?
|
ik gaat er heen
|
is er geen Utrecht meet...? of een rotterdam meet. ze spelen namelijk op 3 plaatsen en ik ga dus niet naar de melkweg. de Ekko in Utrecht is veel gezelliger. en dichterbij voor mij.
ach het boeit me ook niet WAAR het is. als ik the Starting Line maar kan zien. geweldige band! www.thestartinglinerock.com |
Citaat:
ik vind sugarcult eigenlijk beter dan the starting line :) |
ach je moet er van houden. ik vind sugarcult ook zeeeeeeeeker zeer gaaf hoor! vooral Stuck in America en Bouncing off the walls again. Ik ben gewoon al iets langer fan van The Starting Line (vanaf hun debuut EP op Drive Thru) dus die wil ik iets liever live zien... snap je?
maar Sugarcult is natuurlijk ook gaaf (y) |
Citaat:
aah u was diegene bij NOFX die ik heb gezien. NU wordt alles helder. |
Als ik kom kom ik wel even kijken. Maar ik weet nog niet of ik kan :(. Niemand wil mee omdat ze de volgende dag in R'dam komen maar dan ben ik ergens anders mee bezig.
|
ik wilde gaan, maar het is uitverkocht :(
|
is reel big fish in de melkweg al uitverkocht????? of bedoel je in de ekko
|
Citaat:
pre meeting utrecht: - birthmark - yuckfou |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja ik, maar hoor net dat die kaarten misschien zijn uitverkocht. Fiets morgen dan maar ff langs de Melkweg: vorige keer waren ze er dus niet, misschien wel goede reden om een extra iemand binnen te laten?
Shit shit shit :s :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Utrecht is uitverkocht he? :(
|
Yep, Ekko is uitverkocht.
Melkweg hoorde ik ook dat het uitverkocht is, weet iemand hier meer van?! Waterfront kan je niet meer telefonisch reserveren, alleen nog halen @ Waterfront zelf, dus je moet snel zijn! Ik ga in ieder geval naar Waterfront!:D En ik ga voor The Starting Line!!! :D:D:D |
Ik ook naar waterfront voor Starting Line en Sugarcult
|
Nou, dan zie ik jullie wel bij waterfront :D
|
nou ok aais dan kom ik je wel meeten :p
|
ikke ook naar waterfront
|
Citaat:
|
pre meeting utrecht:
- birthmark - yuckfou - otherside + gang ik ben d'r ook, maar ik ken alleen birthmark. ik kom wel ff hoi zeggen en anders wijst angela jullie wel aan (of mij, dat kan natuurlijk ook nog). als die er is, maar dat hoop ik wel :( |
Waterfront doet niet aan kaarten telefonisch reserveren. En verkoopt ook kaarten via de Velvet, tweede verdieping.
Melkweg heb ik gisteren nog kaarten via internet gereserveerd, dus is bij lange nog niet uitverkocht. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is geen SG maar SC -> SugarCult :)
Ow, en ik ga naar het concert in Waterfront. YAY! (y) |
Is er geen meeting voor Rotterdam?
In die andere topic zag ik dat er toch wel 9 mensen van dit forum heen gingen :D |
nou had we verwacht dat er meer mensen gingen (ik ga dr maa rvanuit dat iedereen die gebanned is van plan was te komen :o )
geen meeting dan maar |
ik zie vanzelf wel of ik bekenden zie bij het concert ;)
maar het is helemaal uitverkocht, overal, dus het zal wel druk zijn! |
melkweg ook al? zozo
|
ja toch?
ekko was al uitverkocht, en van Waterfront hoorde ik dat het vandaag ook al was uitverkocht :) ik las eerder dat melkweg al uitverkocht was...niet dan? :confused: |
Naja k heb er wel zin in morgen :D
|
Ik ga er heeeeeen :D *jeuj*
In Rotterdam, Waterfront :) |
Citaat:
nu zitten we al op 10 personen :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:31. |