![]() |
ik heb wat hulp nodig
Wat zie jij.. wanneer je dit bekijkt
Wat denk jij dat dit moet voorstellen Of het mooi is of niet, doet er nu even niet toe http://members.lycos.nl/code3307/schilders/img1.jpg |
ik zie 4 vierkantjes met in het midden een kleiner vierkant, van elkaar gescheiden door witte lijnen
|
*is in rare bui*
ik zie een soort van 'mini'-doolhof... de witte lijnen zijn paden en je moet naar het witte vlak toe :confused: ofzo... :cool: |
3 aan elkaar zittende (dmv de ''staart'', het grijze vakje) platvissen, waarvan 1 (het open witte vlak) al weg is ...
*Oef*, erg diepzinnig, maar wat anders kan ik er niet van maken. |
Zo'n puzzel waarbij de juiste volgorde van getallen, of een afbeelding, moet verschijnen door de onderlinge blokken te verschuiven en waarbij er telkens maar één ruimte open is. Maar dan een variant voor beginners.
LUH-3417 |
Ik zie zo'n tangram erin...Maar dan met 4 in plaats van 7(?) stukken. De saaie variant dus...
|
een blad van een molen
|
Citaat:
|
een ronddraaiende X...
|
*rent naar de wc* word misselijk van die ronddraaiende X
|
wat ik erin zie is:
zo'n testje, waar je naar het blokje moet kijken een tijdje en dan naar de grote vlakken en dan kijken of je dat blokje nog voor je ziet..best wazig |
ik zie er niks in :p
|
Ik zie dat de witte lijntjes om het kleinere vierkantje dikker zijn dan de andere witte lijntjes, en dat ergert me.
|
windmolen
|
een plaatje over licht en donker, met donker boven en tegenovergestelde licht er schuin onder, allemaal verbonden door een grijs vierkantje dat niet licht en niet donker is.... ofzo
|
ik zie 3 vlakken (zwart rood en rood) die samen met het vierkantje in het midden het witte vlak 'opeten' Dat zal wel komen omdat de randen wit zijn en je bij het witte vlak dus geen randen ziet
|
Weet zo'n saai semi-kunstige afbeelding waar ik er de afgelopen jaren al teveel van heb gezien...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:02. |