Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Te Makkelijk. (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=332632)

InsaneClown 06-01-2003 12:51

Te Makkelijk.

Je kent ze vast wel, vrouwen die iedereen en alles aangrijpen - los of vast - in de categorie jongens. Goed, ik zeg het nu alvast maar, hetzelfde telt soms wel voor mannen ook, maar naar wat ik zie in mindere mate. Wat moet je hier nu mee? en vooral: is het ook volgens jou zo dat de verboden vruchten het lekkerst blijven smaken en dat de "gemakkelijk te plukken peren" aan interesse verliezen?

Of zo dan: als het meisje over is, dan ook het plezier?

Tactic 06-01-2003 13:09

Mja,

Ik ga zelf niet voor de 'makkelijke' types omdat je daar geen relatie mee kunt hebben mijn inziens.

Je houdt dan in je achterhoofd het gevoel dat ze ondertussen hun plezier ook nog ergens anders halen...

)Vampje( 06-01-2003 14:44

Lijkt me niks om ontzettend veel moeite te gaan doen.. En als ik gewoon dolgraag met iemand naar bed wil, ga ik niet 'hard to get' lopen spelen. Een béétje veroveren is leuk, maar daar blijft het ook bij.

Dusjcrib 06-01-2003 16:17

Ik denk eigenlijk dat het met jongens en meisjes niet zoveel uitmaakt hoor. Dr zijn zat jongens die met heel veel meisjes hebben geslapen, alleen krijgen die jongens veel minder snel de stempel 'makkelijk'. Bij een meisje valt het veel meer op, doordat meisjes ook zogenaamd 'veroverd worden'. Makkelijke meisjes laten zich dus teveel veroveren, terwijl jongens zelf erop af stappen en dan is het hun eigen initiatief en moeite en zijn ze niet makkelijk ofzo..

Beetje generaliserend, maar toch

Ikzelf ga verder niet af op met hoeveel mensen iemand naar bed is geweest of wat dan ook, als diegene dan maar wel echt om mij geeft.. Ik duik niet zomaar met iemand het bed in, maar als diegene echt gevoelens voor mij heeft en ik ook voor hem, dan maakt zn meisjesverleden me echt niet uit.

vrolijkevlinder 06-01-2003 23:04

Door al die tieteknijperij gaan hun borsten van zelf hangen
en hun doos gaat ruiken naar al die snikkels die d'r door zijn gegaan.

sas_andrea 07-01-2003 06:05

Citaat:

vrolijkevlinder schreef:
Door al die tieteknijperij gaan hun borsten van zelf hangen
en hun doos gaat ruiken naar al die snikkels die d'r door zijn gegaan.

dit is een serieuze reply? :rolleyes:

ontopic:
Ikzelf zou t wel erg vervelend vinden wanneer de jongen wie ik leuk vind al een hoop meiden in bed gehad heeft. Alleen al vanwege soa's en dergelijke. En ja, mn vertrouwen is sowieso al zeer laag in andere mensen en dan zou t al helemaal laag zijn. (waarschijnlijk helemaal niet)
Maar ja, gelukkig val ik niet op t "player-type".

ElMiE 07-01-2003 16:22

Mjah ligt eraan wat je wilt hè?! Als je gewoon voor één avondje een pleziertje wilt hebben, waarom dan niet zo'n meisje/jongen?
Heb je er wel eentje met ervaring;)!
Zelf zou ik het niet leuk vinden zo iemand die de hele wereld al gehad heeft, maar ja that's my opinion!

cin-D 10-01-2003 19:37

Verboden vruchten blijven het lekkerst, daar ben ik het helemaal mee eens!

Tatsu 10-01-2003 20:28

Ik hou zelf wel van de moeilijk te bereiken types... Het heeft iets romantisch en mysterieus... wat mij wel trekt...

Methuselah 10-01-2003 20:41

Ik hoef geen one-night gevalletje...

kHebTrekInWatLekkers 10-01-2003 21:41

Ik kom nooit in de discotheek of andere foute tenten waar je dat soort types kan tegenkomen, en ook nog eens tegen mijn aan beginnen te kletsen.....

Wat ben ik blij dat ik een lelijk kutmormel ben....

Blenderhead 11-01-2003 14:45

Citaat:

Methuselah schreef:
Ik hoef geen one-night gevalletje...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:20.