![]() |
MSN logt niet in
Ik heb het probleem dat ik niet kan inloggen met de MSN messenger en als ik trillian probeer dat ie zegt dat er al een verbinding is naar dat emailadres. Kan iemand mij uitleggen wat er aan de hand is?
|
Iemand die al ingelogt is op je msn-adres? Verander je wachtwoord eens, en probeer nog eens.
|
MSN is ATM ook erg brak :)
|
-Password veranderd
-Server status gecontroleerd -Hotmail gelezen (kon ik nog wel in met oude password en met nieuwe pass nog steeds) -Alles wat mijn internetverbinding nodig heeft behalve Internet Explorer afgesloten. -Internet Explorer later nog eens afgesloten Hij doet het gewoon niet. :mad: |
kom er op dit moment ook niet op... zal wel een probleem zijn bij microsoft... :mad:
|
ik heb der ook last van op dit moment, zegt ie dat ik men verbinding moet controleren en shit maar alles doet t gewoon.. kdacht dat het aan mij lag
|
ik ook niet
|
Ik kan het ook niet. Ik heb al eerder problemen gehad vanmorgen, maar daarna deed hij het wel gewoon en nu gewoon helemaal niet. *hoop dat hij het snel weer doet*
|
Het ligt niet aan jou, MSN is gewoon de meest brakke messenger service op deze hele aardkloot.
Gewoon ICQ gaan gebruiken en MSN de deur uit schoppen :p |
de server ligt momenteel een beetj plat, je kan ook niet inloggen op hotmail
ze zullen wel bezig zijn met het 'verbeteren' van iets bij MS |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hier ook niet, naja, zal vanavond wel goed zijn. ICQ is trouwens traaaaag en verschrikkelijk omslachtig, bovendien heeft bijna niemand 't... Alleen leuk als je breedband hebt
|
Trillian Pro halen, gebruiken en dan accounts aanmaken voor ICQ/Yahoo/AOL.
Weet je zeker dat je overal bereikbaar ben. |
Citaat:
|
Bij mij doet ie t ook niet... elke week wel wat met dat msn (n)
En volgens de Status Net-service draaien alle systemen perfect. Het is maar wat je perfect noemt :p |
Citaat:
|
Ik heb hetzelfde Probleem. :(
|
fuck :o
|
kdacht dat mijn vader weer een paar pporten had dicht gesmeten, maar tligt voor ne keer dus toch niet aan hem
iemand een id wanner da opgelost gaat zijn? |
Citaat:
|
Heb er ook last van, en gisteravond ook heel de avond.
|
ik begin afkickverschijnselen te krijgen, duizelig, trillen, misselijkheid, tollende ogen etc.
|
kut msn doet het nog niet...
waar haal je de info vandaan dat die over de hele wereld plat ligt? |
Citaat:
ik begin er ook zenuwachtig van te worden |
Citaat:
|
verschillende tijden over de hele wereld.. in amerika is het nu ochtend
|
Citaat:
je moet 6uur terug tellen ik telde vooruit sorry :o |
Iemand enig idee hoelang die onzin gaat duren?
Normaal ist iets van een paar uurtjes, maar nu ist al de hele dag.... En btw, ICQ heb k ooit gehad maar er binnen een week weer afgegooid vanwege het trage op starten, veel pop up venstertjes etc etc. |
Citaat:
|
is het NOG steeds niet opgelost bij jullie??
|
Citaat:
|
Ik vanmiddag ff niet, daarna een tijdje wil, en nu weer niet. :S
|
bij mij niet hoor :'(
|
User Passport sent.
Notification Server: 207.46.106.43:1863 -------------- MSN Messenger Notifcation Server OUT: VER 2 MSNP2 OUT: INF 3 OUT: USR 4 MD5 I stijntje@scholieren.com Nee ze werken nog niet, maar soms krijg je wel een reactie terug van de server. Misschien liggen ze onder ddos :) |
Citaat:
|
offtopic: n00b??
|
Citaat:
|
ah zo, dat woord heb ik in belgie nog nooit gehoord
bedankt voor de uitleg EN IK WIL MSN TERUG !!! :( kunnen die nu echt niet een beetje sneller werken :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
HTTP Error 500-13 - Server too busy
Internet Information Services Ook leuk :p |
Technical Information (for support personnel)
Background: The request cannot be processed at this time. The amount of traffic exceeds the Web site's configured capacity. More information: Microsoft Support |
Citaat:
-> met noobjes bedoel ik gewoon mensjes die niet moeilijk doen met icq als msn veel makkelijker is. ik heb ook geen icq.. dus noem ik mezelf ook n00b.. dus wat the fuck is e rnou beneden peil.. en misschien weten die mensen uit mijn klas wel helemala niks van computers :> |
.NET Messenger Service
Some users may experience problems signing in to the service. If you are currently signed in, some features may not be available, such as the ability to receive the latest information on your tabs or sign up with a voice service provider. We are working to fix these issues and apologize for the inconvenience. |
Nah... ligt het iig niet aan mij
|
Citaat:
|
Ja hoor we zijn terug zei Bill Gates :)
|
Hij doet et weer sins 1 minuut!! bij mij dan he :p
|
Citaat:
vBulletin bericht Helaas! De server is oververhit op dit moment! Probeer het op een later tijdstip nog 'ns. :( |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:18. |