![]() |
Wie gaat er 28 januari naar...
Sum 41 in 013 ???
Ik wil heeeeel graag maar heb geen geld... lijkt me gewoon leuk om te weten... |
Ik niet.
|
Ik ook niet.
|
Ik wel. :D
|
ikke nie
|
*Morgan C. Hoax niet
|
Carn ook niet, maar gaat wel naar Audioslave!
|
No use for a name is voorprogramma, geloof ik. ze touren iig wel met sum 41 in feb en mrt, dus missch ook effe in januari
|
Citaat:
:| (ok , lin ik heb niks gezegd (als daphne gelijkheeft that is) :o ) |
uh als no use komt ben ik dr wel... vond ze erg gaaf in de melkweg en dit is vrij dichtbij dus... alleen belachelijk dat no use in het voorprog van sum staat...
|
ik niet, ik heb ze vorig jaar al gezien
|
wat dacht je van Bad religion in t voorprogramma van blink 182... (niet nu, maar n tijd geleden, ook niet in nl voor zover ik weet)
|
nu lees ik de topic pas...
no use?! hmm... ik zal erover nadenken |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Misschien wel belachelijk maar ook begrijpelijk qua bekendheid.
De hoeveelheid mensen tegenwoordig Sum41 kennen is een stuk hoger dan NU4AN. Over die dates. Op de No Use site staat dat ze alleen in Februari touren met Sum41. En op de sum41 site staan de dates met no use in februari in de US. |
aangezien het doordeweeks is en ik ze vorig jaar ook al heb gezien ga ik niet behalve als no use for a name komt, dan misschien wel
|
toch ga ik er van uit dat cooper weer in het voorprogramma zal staan
|
Hehe nee ik denk niet dat NO use voorprogramma is, maar gezien 28 jan bijna feb is, was er een kans dat nu use nog effe een date meedeed ofzo, maar ik denk dat die lekker in de usa blijven.
|
Citaat:
|
nee
|
Citaat:
|
Citaat:
|
stiekem hoop ik op Autopilot Off als voorprogramma! dat zou zo stoer zijn, want daar hebben ze in Amerika heeeeeeel veel mee getourd en als ze die mee naar Nederland nemen... I'll worship the ground they walk on!
maar ik ga waarschijnlijk toch wel. k vind sum 41 wel leuk |
ze moeten maladjusted in het voorprogramma zetten
|
als assorted jelly beans in het voorprogramma staat ga ik denk ik wel, maarja, bestaan die eigenlijk nog?
|
Citaat:
|
Citaat:
jaaa dat vind ik ook maar ik ga niet... *hmmz* komt omdat ik de dag erna al naar taproot ga... en si diezelfde dag niet ok al ten foot pole? hmmz.... nou weetik helemaal nie meer wakmoet doen... :eek: |
ik niet
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:07. |