![]() |
Site Check :D
http://dreamzilla.endoria.net/dreamzilla
tips plz :) btw t wordt een gewone homepage :) ty already grz dreamzilla Ghe zouden jullie ook even mn code kunnen testen enzow op functionaliteit etc... je kunt op dit moment reageren en links aan het menu toe voegen pass en user voor admin zijn Admin en test er is nog een pass en user Blaat blabla maar deze is zwaar beperkt... (ik heb dit zo gemaakt dat er meerdere mensen in mn admin kunnen alleen niet alle functies hebben zodat ze de site niet kunnen verneuken) ty :) |
Ziet er mooi uit alleen jammes dat je banner of hoe je het ook noemen wilt zo groot is op een 800*600 schrem
|
lol tja 800x600 he :)...
Ziet er wel leuk uit alleen misschien iets teveel JPG compressie in de header? ook zit er een groot verschil tussen het werkelijke inhoud vlak (grijs) en de header van de site.... :) |
mooi!!
verderb geen opmerkingen code ziet er ook goed uit nog even een typografisch dsesign en je bent klaar :) |
Ziet er erg gelukt uit,
niks negatiefs over te zeggen |
haha ty :)
|
Hehe, dope, maar dat wist je al :)
|
Ziet er heel erg strak uit.
ik doe het je niet na. ga zo door |
Ziet er mooi uit! (y) :)
|
(y)
|
ow, grutjes. In Opera 7.0 beta 2 ziet het er niet uit!
In Mozilla is er een enorme ruimte tussen je headerplaatje en j eerste 'vak'. Verder moet je de margin en padding van de body even uitzetten, anders is er in Mozilla een wite rand om je pagina. In IE ziet het er wel goed uit (waarschijnlijk omdat je daarin je html test). Als laatste wil ik even opmerken dat tabellen niet echt bedoelt zijn voor je layout; hiervoor is CSS beschikbaar. |
Citaat:
ghe naja volgens mij wordt mozilla en opera bijna niet gebruikt dus ik weet niet of het wel de moeite waard is ... btw als hij in netscape klopt dan is je html tog goed ?!!?! ghe wat bedoel je pcies met dat je tabellen niet gebruik voor layout maar css ?!! je bedoelt dat ik met divs moet werken?!! naja grtz Dreamzilla btw ty voor alle positieve reacties |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En dat is tevens de bedoeling van HTML: cross-browser en cross-platform. Je moet niet specifiek gaan HTML'en voor IE, NS, Moz en/of Opera. Gewoon volgens de aanbevelingen werken en het zou overal moeten werken... Kleine toevoeging: Ik zie in je CSS dat je als class namen 'button' enzo gebruikt. Dit zou verwarring kunnen geven, omdat het ook een (onderdeel van) een element is. Noem het dan 'knop'; dat komt iig niet voor in HTML (en heb je dus minder kans op fouten). |
Citaat:
|
Citaat:
Maar steeds meer mensen gebruiken een 'alternatieve' browser. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:57. |