![]() |
Msn poorten !!
hallo
m,n vader blokeert regelmatig de poorten van MSN zodat ik niet meer kan msn'en:(:( maar ik weer graag wel msn;en . weet iemand een programma of iets dat die poorten verandert of omzeilt ofzo? zodat ik in ieder geval kan msn'n! ik heb al trilian geprobeert maar die werkt niet. en ik kan ook niet bij de router komen want daar zit een wachtwoord op.....:( |
|
Citaat:
om alleen maar te 'praten'via msn moeten poort 1863 en 80 open staan. Om bestanden te krijgen en te versturen moeten poort 6891-6900 open staan. veel succes ;) |
download http-tunnel
bij mij staan altijd de poorten dicht, dus je moet creatief zijn :D |
Citaat:
ik kan niet bij de router want er zit een WACHTWOORD op! hoe kan ik dan die poorten veranderen!!!! :rolleyes: |
Citaat:
Het werkt!! :D :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb ook een vraag over MSN, ik kan namelijk wel inloggen en praten, maar bestanden versturen lukt niet...ontvangen soms wel. Heeft het er soms mee te maken dat ik achter een router zit? en hoe kan ik het verhelpen?
|
Citaat:
|
Citaat:
Om er meerdere te kunnen don heb je meerdere poorten nodig die moeten openstaan... |
Citaat:
|
Citaat:
in priciepe kan eht gewoon met brute force als het gewoon met een password werkt.. Maar jah.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
zou iemand me kunnen uitleggen hoe ik dat doe? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:31. |