Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lichaam & Gezondheid (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Altijd op dezelfde dag ongesteld? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=333253)

Croeloes 06-01-2003 19:43

Altijd op dezelfde dag ongesteld?

Zijn jullie altijd op dezelfde dag ongesteld?
en heeft dat te maken met pil-gebruik of zijn jullie het gewoon heel regelmatig?
want ik was namelijk niet zo heel regelmatig ongesteld, was een keertje 7 weken achter elkaar ongesteld :confused: maar ik weet niet of je precies op dezelfde dag ongesteld ben als je de pil gebruikt. iemand ervaring?

Ieke 06-01-2003 20:14

Ik begin altijd op dezelfde dag. Ik ben aan de pil en kan zeggen dat als ik op een bepaalde dag stop wordt ik precies zoveel dagen daarna ongestelt. Als je erg onregelmatig ongestelt wordt is het zeker aan te raden om aan de pil te gaan. Ga gewoon naar je huisarts en je krijgt een recept.

PV 06-01-2003 20:43

Mwa bij mij verschilt het soms een dag, omdat ik de pil niet zo heel erg regelmatig slik (dan eens 10 uur later, dan een uur eerder, etc..) maar als je m stipt elke dag optzelfde tijdstip slikt kan je t heel regelmatig krijgen ja :)

Qimm 06-01-2003 21:46

hh was het maar waar! Er zit meestal wel een paar dagen verschil in, soms wel een week. Wor je niet goed van.

Andijvie 07-01-2003 09:45

Bij mij zitten er altijd precies twee dagen tussen de laatste pil en menstruatie... Ik slik dus de pil :)
Daarvoor was het altijd maar raden wanneer ik het zou worden, ik was echt best onregelmatig..

x_roosje_x 07-01-2003 09:50

Ik stop met mijn laatste pil op maandag en ben ongesteld op vrijdag, dit is altijd zo, wel gemakkelijk...

Snufje 07-01-2003 19:13

Ik word ook altijd op dezelfde dag en ook +/- zelfde tijd ongesteld :) (ook door de pil:) )

Jesselyn 07-01-2003 19:55

Bij mij is het heel erg onregelmatig, de ene keer is het om de twee weken, nu is de laatste keer al weer zo'n 2 maanden geleden. :S

tomtommertje 08-01-2003 08:42

Ik ben aan de pil en meestal op dezelfde dag ongesteld. Het kan een dagje schelen.

LittleStar3 08-01-2003 09:18

Ik was voordat ik met de pil begon heel regelmatig ongesteld, precies om de 28 dagen begon het weer.
Nu met de pil is het ook heel regelmatig (begin altijd op zondag)

ekki 08-01-2003 12:02

ik was behoorlijk regelmatig ongesteld, altijd 28-30 dagen ofzo. maar dat was wel irritant als ik het hiermee vergelijk: nou ik de pil slik ben ik altijd op precies dezelfde dag (sterker nog: ongeveer precies dezelfde tijd) ongesteld. ik weet dus precies wanneer enzo. dat is echt zo ontzettend handig!

maar hiervoor wist ik het ook wel ongeveer, als ik keek naar de soort en hoeveelheid 'vies spul' in m'n onderbroek ;) (klinkt lekker :p). maar natuurlijk nooit precies, al moet ik zeggen dat ik niet ontevreden was.

MissBi@tch 08-01-2003 12:44

ik slik de pil en als ik hem geen een keer te laat heb ingenomen ben ik gewoon regelmatig ongesteld het kan soms wel een dagje schelen maar das nie zo erg...

Lil_DarkAngel 08-01-2003 13:34

Ik ben niet aan de pil en meestal verschilt het ongeveer 1 ŕ 2 dagen!
geen ramp dus, en gewoon regelmatig ongesteld. :)

stout! 08-01-2003 15:18

Ik ben heel onregelmatig ongesteld, maar er zit altijd langer dan een maand tussen. Soms denk ik dat ik het word en dan sla ik m toch over, heel vaag. Maar als ik het word, voel ik het meestal wel redelijk aankomen omdat ik me dan de dagen ervoor een beetje verdrietig voel. Het is iig nooit een grote schok:D maar ik zou het wel fijn vinden om er wat meer op te kunnen rekenen.

Breg 08-01-2003 15:53

nee. gebruik de pil ook niet. Ik ben nu al 4 jaar ongesteld, maar nog steeds er regelmatig (ben het nu al ruim 2 maanden niet meer geweest). Ga binnenkort denk ik de pil halen omdat ik het erg irritant vind.

laula 08-01-2003 19:44

Ben aan de pil, neem de laatste altijd op zaterdag en word altijd op dinsdag ongesteld. Bijna altijd ergens aan het begin van de avond (+/- tussen 18.00 en 21.00) maar dat verschilt nog wel ns.

*blue angel* 08-01-2003 22:01

laatste pil zaterdagavond, ongesteld vanaf woensdagmorgen ongeveer een uur of vier.

xxx

kastdeur 09-01-2003 10:58

jup, zelfs om zelfde tijd:)

en heeft dat te maken met pil-gebruik of zijn jullie het gewoon heel regelmatig?

pil

want ik was namelijk niet zo heel regelmatig ongesteld, was een keertje 7 weken achter elkaar ongesteld :confused: maar ik weet niet of je precies op dezelfde dag ongesteld ben als je de pil gebruikt.

ik dus wel;) dinsdag rond 13 uur

Mariebel 09-01-2003 16:01

Op dezelfde dag en ongeveer op dezelfde tijd, dinsdagochtend om een uur of 10/11. En ja, dat komt door de pil, voordat ik die slikte scheelde het zo 4/5 dagen

DeliveranŠe 09-01-2003 18:04

ik stop altijd op maandag met de pil..en dan ben ik het meestal vrijdag of zaterdag (is dat normaal dat het zo lang duurt) pas ongesteld....dinsdag neem ik de pil weer...en dan gaat dat nog tot donderdag door (is dat ook normaal? :confused: )

Quiana 09-01-2003 18:17

Valt.wel.mee,iig.wel.telkens.om.de.3.weken.

Sarah 11-01-2003 12:52

voordat ik de pil gebruikte was t soms zo dat er zes weken tussen zat of maar twee, en dan kon het ongesteld zijn zelf ook heel kort duren of heel erg lang... erg vervelend, je weet nooit wanneer het komt enzo :) maar met pil ben je inderdaad precies elke 28 dagen ongesteld, dus je begint er steeds op dezelfde dag van de week mee, en welke dag dat is dat kun je wel een beetje plannen (ik ben nu ongesteld van maandagochtend tot vrijdagmiddag, heerlijk, nooit in het weekend :) )

Elisaaa 11-01-2003 15:08

Citaat:

ik stop altijd op maandag met de pil..en dan ben ik het meestal vrijdag of zaterdag (is dat normaal dat het zo lang duurt) pas ongesteld....dinsdag neem ik de pil weer...en dan gaat dat nog tot donderdag door (is dat ook normaal? )
ongeloofelijk... ik heb echt bijna hetzelfde... dus ik denk dat het wel normaal is dan....

tomtommertje 11-01-2003 15:13

Citaat:

Elisaaa schreef:
ongeloofelijk... ik heb echt bijna hetzelfde... dus ik denk dat het wel normaal is dan....
Vreemd... ik slik op dinsdag de laatste pil en word dan vrijdag of zaterdag ongesteld... dus woensdag slik ik de pil weer, maar meestal verlies ik op dinsdag nog maar een paar druppeltjes... :S

the tourist 11-01-2003 21:28

Citaat:

*~*SuSHiJoW*~* schreef:
ik stop altijd op maandag met de pil..en dan ben ik het meestal vrijdag of zaterdag (is dat normaal dat het zo lang duurt) pas ongesteld....dinsdag neem ik de pil weer...en dan gaat dat nog tot donderdag door (is dat ook normaal? :confused: )
Citaat:

Elisaaa schreef:
Bij mij is het echt precies hetzelfde, dus het zal wel normaal zijn :)

Quantes 12-01-2003 09:32

Citaat:

Qimm schreef:
hh was het maar waar! Er zit meestal wel een paar dagen verschil in, soms wel een week. Wor je niet goed van.

zoiets bij mij ook jah

Ilsje 12-01-2003 12:28

Citaat:

Croeloes schreef:
want ik was namelijk niet zo heel regelmatig ongesteld, was een keertje 7 weken achter elkaar ongesteld :confused: maar ik weet niet of je precies op dezelfde dag ongesteld ben als je de pil gebruikt. iemand ervaring?

Ben na 7 jaar eindelijk regelmatig terwijl ik ook al 5 jaar pil slik... Wordt het nu als ik op dinsdag laatste pil neem de zondag erop. En ikke ben keertje 3 maanden achter mekaar ongesteld geweest en vraag me nie hoe dat kwam, dokter wist t zelfs nie... :confused:
Dus ookal slik je de pil er is geen garantie op regelmatig ongesteld zijn...

MiZz TeRiOuZz 12-01-2003 13:52

ik ben aan de pil...
bigin vrijdag, eindig dus zaterdag...
de dinsdag die daarna komt wordt ik ongesteld...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:53.