![]() |
[toetsenbord] Standby-knop uitschakelen?
Sinds negen oktober '02 heb ik een nieuw toetsenbord, een aardig ding, moet ik toegeven. Er zit echter een hele mooie, redelijk grote, paarse knop bij, wiens doel ik, tot voor kort, niet kende. Gisteren werd ik té nieuwsgierig en probeerde ik het ding uit. Voilà, mijn computer schakelde zichzelf uit. Standby, zoals mijn broer zei, maar ik moest het ding resetten, eer het weer werkte. Nu schijn ik om de zoveel tijd per ongeluk op het ding te drukken, wat gruwelijk is.
Hoe kan ik dit vervloekte ding uitzetten, zonder alle andere sneltoetsen uit te schakelen? |
slopen :o
nee, kzou 't niet weten... maar 't is wel handig als je merk + type van 't keyboard opgeeft :) |
De meeste multimedia-keyboards hebben aparte software nodig om te kunnen functioneren, deze moet dan constant draaien. Bij mij zie je deze in de systemray (reeks icoontjes rechtsonderin). Als ik daarop dubbelklik krijg ik de setup van alle knoppen, en kan ik alle knoppen uitschakelen en de functies veranderen :). 'k Weet niet of dat bij jouw toetsenbord ook zo is.
|
't Is een trust-toetsenbord. Type SK-2500
En ja, zo'n balk met een knopsetup heb ik ook, daar juist die knop kan ik niet veranderen... |
Citaat:
|
aha, moet je eens zoeken naar de software (via google) voor een LiteOn Sk2500 bordje, is namelijk gelijk aan het trust sk2500 bord.. mijn zus heeft dezelfde en bij haar kon ik gewoon met een simpel programmatje toetsen aan en uit schakelen
|
|
hmpf, lijkt offline te zijn..
ik ga even verder zoeken (laatste hoop is got) |
heb op GoT gezocht, alle links zijn dood, wat je wel nog kunt proberen is www.trust.nl maar dan moet je wel effe registreren
|
tjek je bios :)
miss staat daar iets over op standby gaan bij mij wel :) |
INstellingen>Configuratiescherm>Energiebeheer
en dan ergens Standby en Slaapstand. Uitschakelen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:24. |