![]() |
[serverload]Verschil Mozilla en IE
Ok, ik weet het, iedereen heeft last van de continu hoge serverload vandaag (en gisteren?). Maar ik heb wel iets heel raars (vind ik), of is het te verklaren?:
Met IE kan ik gewoon op het forum komen, alhoewel ik natuurlijk wel af en toe zo'n te hoog serverload schermpje voor m'n neus krijg. Maar als ik op het forum probeer te komen met Mozilla, dan krijg ik (al een paar uur iedere keer als ik het probeer) steeds dat 'te hoge serverload'-schermpje voor m'n neus. Rara hoe kan dat? |
Ohja: cache heb ik al 2x leeg gehaald.
|
Ligt niet aan S.com
Zou bijna racistisch zijn als er verschil word gemaakt tussen MSIE en Mozilla Is denk ik gewoon toeval Maar ben blij, ik kom er nog maar amper op :D |
Citaat:
|
Het is toch echt puur toeval. De forumsoftware checkt de serverload en vergelijkt die met een vooraf ingestelde waarde; is 'ie hoger dan die waarde, dan zie je dus dat serverload-bericht en kun je verder niets doen, om zo de serverload weer te laten zakken. Welke browser je daarbij gebruikt heeft er helemaal niets mee te maken. :)
|
Citaat:
Ik kom er nu wel in met Mozilla. Toch vind ik het heel raar, want ik heb het echt meerdere keren geprobeerd en steeds maar weer lukte het niet. Het kan bijna geen toeval meer zijn, omdat ik het zo vaak geprobeerd heb (tenminste, ik gok op 25 ondertussen, is dat veel?). |
ik had hetzelfde met IE
toen werd ik kwaad en ging ff aan een F5 bombardement toen kwam ik erin en was er geen enkel probleem meer :) |
Het zal wel te maken hebben met de nieuwe limiet van 250 gebruikers. Blijkbaar connecte je zo vaak met IE dat je sessie bleef bestaan.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:28. |