![]() |
[wijde broeken] wat als bovenkleding?
Wat vinden jullie (met name meiden) voor jongens als bovenkleding die wijde broeken dragen?
Truien? Overhemden? Etc? En wát voor? :) Tell me! |
Wtf maakt dat uit?
Kan toch vanalles zijn, zou behoorlijk eentoning zijn als iemand hetzelfde soort zou dragen |
Een mooie wijde witte bloes-met-lange-mouwen (y) en niet in de broek gestopt
|
Hmm ik zelf doe dan een strakke T shirt of gewoon shirt zonder mouwen.
En anders met een leuke witte blouse. |
Trouwens, bedoel je strakke broek in de zin van skater/alto
Of meer van die.. jah.. kakker/player broeken? |
een wijde broek is een wijde broek hoor...
|
Citaat:
|
shirt, niet groot, maar juist normaal/strak vallend anders is het net een tent.
Vestje of trainingsjack. capuchon sweater. Het maakt niet zo uit, als het maar niet mega groot is, net als de broek, dan vind ik het tè. |
Citaat:
Citaat:
(Alleen heb ik het idee da het vrouwenbroeken zijn, ook al dragen jongens die) |
ehm... iets wat beetje los zit, grote trui, blous of tshirt... of combo daarvan
|
Een wijde blouse/trui. Of een trainingsjasje.
|
Citaat:
Een vriend van mij combineert dat ook leuk... even een fotootje zoeken... http://pic4.picturetrail.com/VOL57/7...8/17539307.jpg Zo dus. Gewoon een overhemd met een trui eroverheen (y) Zo'n adidas jasje is ook (y) |
Overhemd = (y) , maar eigenlijk is het iets waar ik me nou niet echt druk over kan maken ofzo.
|
gewoon een leuke blouse of een vest ofzo iets dergelijks. Past best veel bij wijde broeken dus.
|
k vind alles wel leuk.. strak shirt/trui.. gewoon t shirt.. bloes..
|
Longsleeve
(shirt met lange mouwen) Of twee over elkaar, bijvoorbeeld een rode over een witte. Nonchi maar toch heeft het wat (y) |
Citaat:
|
Citaat:
Volgens mij hebben we de zelfde smaak.Alleen ik heb een Nike jas. Cya |
Citaat:
|
Vestje vestje vestje! Of inderdaad longsleeve. :)
|
een [sportief] vestje, een groot overhemd, of een longsleeve
|
longsleeve of gewoon een strak shirtje korte mouwen (maar nu is het niet zo warm he ;)) anders het shirtje met korte mouwen over de longsleeve (in 2 verschillende kleurtjes dan, dat vind ik leuk. :)) Anders een sportief vestje of een trui/sweater.
|
Citaat:
http://www.o-reading.co.uk/screen/re...xican/brad.jpg |
Citaat:
tja, kan moeilijk mezelf af gaan kraken ;) |
ik draag wijde en strakke broeken, boven beiden draag ik strakke t-shirts en longsleeves of een vest
|
Citaat:
|
ik zag een keer een jongen met een topje flinke aanrader :D :eek: ;)
was spuuglelijk (n) |
Citaat:
|
Citaat:
5 minuten geleden nog niet :) Welcome back! ;) |
zwart strak mouwloos shirt (y)
of een bloesje-geval dat half openhangt en dan een of ander kettinkje (niet zo'n stom kralending) |
Citaat:
|
hoodie / adijasje
|
Citaat:
Voor een meisje; getailleerd bloesje jongen; bloes of een longsleeve |
Citaat:
|
bij mezelf vind ik een spaghettibandshirt leuk staan, maar een strakke trui vind ik ook erg cool.. of een gewoon strak shirtje met een vestje... geen blousjes, want daar hou ik niet van..
|
Long sleeve, trui met capuchon, of iets van een trainingsjack . . . ofzo . . .
|
indd een long sleeve met een t shirt met korte mouwen eroverheen (zoals die fotow)
of een wijde trui (eventueel met capuchon) |
een normaal vallen shirt,mag ook strak zijn
*zwijmel* |
meisjes:
wijde broeken met daarop: - vestje - strak truitje jongens: wijde broeken met daarop: - wijde polo - vest - shirtje |
Citaat:
|
Blouse met korte mouwen , niet al te wijd of een strak T-shirt
(y) *heerlijk* |
Als meisje vind ik het niet leuk staan als je een wijde broek combineert met een wijd shirt/ wijde trui. Als jongen daarentegen wel. Meisjes kunnen imo wijde broeken beter combineren met 'strakke' lievige shirtjes, adidasvestjes, capuchonvestjes e.d.
|
blouzen :D errug sexy en dan bijvoorbeeld met een stropdas..of uhm...een trui/longsleeve met tshirt erover heen...en in de zomer nix boven een wijdenbroek..alleen een randje boxershort :D
|
ik doe heel simpel. Wijde broek met bandtruien.
Das m'n uniform. |
Wijde broeken met:
Adidasjasje Gewoon vest Strak rode longsleeve met zwarte ster en strepen op mouwen overhemden t shirts sweaters... |
van alles.....
|
als een jonge een wijde broek aan heeft vind k mooi als ie er een :
BAND SHIRT OF EEN T-SHIRT VAN EEN BAND OP AAN HEEFT (WIJE DUS) jammie dark bloody kisses Bleeding Princess |
Citaat:
een band shirt of een t-shirt van een band op. nee ok. broeken zijn helemaal niet true hoor voor gothic-jongens. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:55. |