![]() |
Nieuwe GameBoy Advance..
Er komt al heel snel een nieuwe GBA aan, de GBA SP..
(14 feb in US en 31 maart in EU.. ) http://www.famitsu.com/game/news/200..._gbasp.jpg.jpg http://www.famitsu.com/game/news/200...65_041.jpg.jpg Er zit een lampje in zodat je ook kan gamen in het donker, iets wat een groot gemis was bij de GBA.. Er zit ook een lithium batterij in, net als in je mobiele telefoon, wat garant staat voor 10 uur gamen met licht en 18 uur zonder.. Ook handig dat ie dicht kan klappen, beschadigd je scherm minder snel.. Hopen dat ie better in de hand ligt dan de huidige GBA.. Waarschijnlijk gaat ie rond de 120 - 130 euro kosten.. Wat vinden we ervan? :) |
Dat beter in de handliggen, ik weet 't niet... eigenlijk waren bij die eerste alleen die shoulder-buttons irri... maar goed, opzich wel beter... alleen dat opklappen... :/
|
Ik vind hem niet echt mooi, beetje een raar ding.. Maar dat lampje, die batterij is wel erg handig en misschien ligt hij ook wel goed in je handen.. Ik zou hem wel willen hebben :)
|
Sorry, maar ik vind hem er niet uit zien. Heeft dat ding ook meer geheugen? Als dat zo is baal ik erg, want dan zal je zien dat alle nieuwe games alleen op die werken. Ik ben voorlopig niet van plan die aan te schaffen.
|
hij is
niet mooi, niet goed in de hand liggend te duur voor mij maar geeft wel mooi beeld ook snachts inpakbaar :cool: is hij eigenlijk ook doorzichtig verkrijgbaar :eek: |
Komt vast wel in doorzichtige dinges.. Anyway.. Hij ziet er beetje blokkig uit.. Maar wel lollig.. Alleen hij staat nou wel zo lekker groot op da plaatje.. Maar volgesmij ist echt zo'n piele ding.. Wat alleen geschikt is voor japanse hande..
|
ik geloof er nix van :P
|
Dat inklapbare en die backlit is ultra-:cool:.
Maar de rest is wat minder... Nee, dan doe ik het wel met mijn 'gewone' GBA ;). |
129 euro als ut geod is ;) dat is ruim 280 guldens!!!
veeeelste duur naar mijn mening mjah.. vond de hedendaagse GBA wel fijn zitten de knoppen een keer naast de display verder is Gba2 nogal klein 8cm :eek: je krijgt kramp in je vingers man kan je toch nie goed vastpakken verder ziet de gba2 eruit als 2 vastgeplakte disckettes:p |
Citaat:
Is trouwens al zeker of deze aankondiging echt is, zal je net zien dat het een of andere grap van iemand blijkt te zijn. |
Overigens, als ik moet kiezen (en dan ga ik ervan uit dat dat nieuwe ding niet meer geheugen heeft) dan ga ik voor de oude GBA.. die vind ik toch wat mooier, ook al kan je hem niet inklappen en heeft hij geen lichtje.. hij is veel mooier... ik denk niet dat, wanneer dit geen grap is, deze nieuwe erg veel verkocht gaat worden.. Alleen door mensen die nog geen GBA hebben, kleine handjes en die hem echt op vinden wegen tegen de oude GBA qua 'mogelijkheden'...
|
Dat backlight hadden ze ook direct kunnen doen....
geldklopperij. Lang leve het kapitalisme :cool: |
Citaat:
http://www.nintendo.com/news/news_ar...articleID=7901 |
Citaat:
'k voel me nu knap genept met m'n oude gba... |
pfff, zeikerds ;), 't ziet er uit als een leuk ding. Vooral erg praktisch, en met 't formaat heb ik ook niet echt een probleem.
(y) ... ... ... niet dat ik een gba uberhaupt zou gaan kopen :o |
Citaat:
|
Ik vind de GBA SP echt supervet eruit zien , klein, compact en een profesioneel uiterlijk :). De nieuwe extraatjes bevallen me ook wel want het oorspronkelijke GBA beeld was veels te donker. Kopen die hap :D. Wel eerst ff 130 euro bij elkaar sprokkelen, moet in maar ook nog RE0, Metroid Prime en The Two Towers halen :eek:
|
Citaat:
|
wat een geil ding.
gba is geevolueert ik denk dat ik er eentje ga kopen, heb de gba overgeslagen omdat ik hem te beperkt vond, deze is vierkant, klein, hij is het gewoon helemaal EN: nooit meer krassen op je beeldscherm :) ik hoop dat die een stukje sneller is dan de oude, en dan de prijzen omlaag gaan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:13. |