![]() |
Firewall
Weet hier iemand een manier om een hinderlijke firewall te "omzeilen" zodat ik op pc toch naar radiostations op internet kan luisteren?
|
Meer info zou wel handig zijn. Welke firewall draai je? Waarom gooi je dan bepaalde poorten niet open? Heb je alle rechten op het systeem. MEER INFO!
|
Een radiostation word meestal gewoon doorgelaten, gaat gewoon via het HTTP protocol..
|
Citaat:
|
Zo vriendelijk dat jullie willen helpen maar ik ben TOTAAL ONDESKUNDIG, weet alleen dat het zo werkt dat niemand bij ons die radiostations kan beluisteren omwille van die firewall die beheerd wordt door de LAN- manager.......
|
Citaat:
Er zijn wel programma's, die zijn gratis maar je krijgt maar 1.5 kb/s Tegen betaling krijg je iest van 30kb/s |
Het programma HTTP-Tunnel is erg goed (mits je betaalt of ergens een key vindt) en is te downloaden van www.download.com.
Als je HTTP Tunnel intypt bij download.com krijg je nog meer van dat soort programma's. Heb ze alleen nog niet allemaal getest dus ik kan daarover niet oordelen. |
Citaat:
|
Zelfs als je een key hebt? Volgens HTTP-Tunnel zou ik (mits ik een key had) met ruim 80 kb/s de firewall kunnen omzeilen. Lijkt me toch wel genoeg??
|
Citaat:
Ja, maar die key word bij iedere verbinding oedgekeurd (of dus afgekeurd). Die mensen van HTTP-Tunnel zijn er snel gnoeg achter als 1 key door meerdere mensen gebruikt worden.. En verder is 80kb/s eigenlijk te weinig |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:11. |