![]() |
Lerares Engels
Ik wil na mijn HAVO-opleiding een lo opleiding volgen. (Lerarenopleiding) Ik ga dan verder met engels.
Heeft iemand deze opleiding al gevolgd? of weet iemand hier iets meer over? Zou diegene mij kunnen vertellen of het wat is? Het is voor mij zeer belangrijk, ik moet dit jaar mijn profielkeuze kiezen. bvd. groetjes Leandra :D |
Op zich heb je in elk profiel engels, dus dat maakt niet zo veel uit. Maar als je in de richting van taal gaat, is het misschien handig dat je een pakket hebt met veel talen, C&M dus.
|
waarom is het belangrijk om alle andere talen te hebben als je docentenopleiding engels gaat doen. de talen krijg je sowieso wel, ook als je een ander profiel gaat doen.
zelf weet ik verder nix van docentenopleidingen, maar ik denk dat je er wel op toegelaten wordt als je engels hebt (wat toch verplicht is) ~SKIP~ |
Ik zou informatie opvragen van de opleiding, daar staan dat soort dingen allemaal in. (en is vast ook wel ergens te lezen op inet)
Ik weet alleen dat het vroeger niet verplicht was om de taal die je wou gaan doen in je pakket te hebben, maar ik denk dat dat nu is veranderd. Ik heb havo oude stijl gedaan, ik zou niet weten hoe het nu is, met profielen ed. (Ik heb een half jaar lo vo Duits 2e graads (zo lijkt het nog interessanter ;)) gedaan.) |
Bedankt.
Ik weet dat ik met alle profielen wel door kan gaan. Cultuur en Maatschappij! groetjes Leandra |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:03. |