![]() |
Condooms: Welke?
Ik heb even op de Durexsite gekeken, wat prijzen vergeleken en het viel me op dat de prijzen en omschrijvingen van Fetherlite en Elite vrijwel hetzelfde zijn. Verder zie ik uberhaupt niet veel verschillen. Ik gebruik nu nog Topsafe, maar ik wil graag overstappen op dunnere condooms (het liefst minder naar rubber stinkende) condooms. Welke kan ik dan het beste nemen? Ik hoef geen extra grote condooms, gewoon het Topsafe (=standaard) formaat.
Bedankt alvast. |
Je moet opletten bij dunnere condooms dat ze niet scheuren want vorige week scheurde het durex condoom dat m'n vriend gebruikte, dat was natuurlijk minder fun :/
|
wij gebruiken coral van durex. heel dun en makkelijk aan te doen.
die standaard zijn irritant. |
Trojan, zijn wel goede (y)
|
Citaat:
|
ik pak gewoon de goedkoopste van durex met de meeste erin verder kijk ik er niet naar
|
Citaat:
VOlgens mijn weten dan. :D |
Citaat:
|
Ik gebruik altijd FetherLite. Nog nooit gescheurd bij mij. Ik heb er ook nog nooit last van gehad dat ze naar rubber stonken.
|
Citaat:
|
Ik heb altijd Avanti van Durex, zijn van een bepaald soort kunststof, dus geen latex-geur :D Zijn ook dunner dus je voelt meer van je vriendin en je voelt ook de lichaamswarmte beter :) Zijn wel duur :( € 11,- per 5 ofzo :(
|
Welke zijn wat groter dan the usuall..? *leek* :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:29. |