![]() |
Onzin Gamez?
Wie weet er nog behoorlijke ONZIN Gamez!? Ik weet bijv. dat DOA Extreme beach volley erg ONZINNIG is.. Et gaat alleen weer om die wijve dat mense et wille.. Kzeg niej dat et er niej gaaf uitziet enzo.. Wijve trouwens owk best :D Maar et is gewoon een zooi game..
|
wat is daar mis mee?
wat is onzinniger, britneys dance troep of volleyball met allerlei kewle features (tanning als je langer speeld enzo, bikinis kopen :) leuke zooi) edit: niet dat dat volleyball zo zinnig is ofzo, maar het kan altijd onzinniger :) |
Kijk, Britney sucks, maar dat spelletjes is best verslavend.....
Een echt onzin spel? BMX XXX (n) Mountain biken met toplles pixel chicks? Kom op, dat slaat weer helemaal nergens op!! Helemaal als ze de tepels ook nog censuren omdat dat weer té zou zijn. Tsssssss :rolleyes: |
Tikkie-knor-in-'t-hok , DAT is een onzinspel...
Helaas bestaat de site niet meer, anders had ik jullie de link gegeven... Er staat een varkentje in het midden van je scherm en rechtsonder is een hok. Om een punt te verdienen sleep je het varken van het midden naar het hok en roep je luid: 'tikkie, knor in het hok' (doe je dit niet, dan speel je vals!). Hierna verschijnt het varkentje weer in het midden van je scherm. Tijd is geen element van het spel, je mag er zo lang over doen als je wilt. Het hok en het varken verschijnen altijd op dezelfde plaats. Het doel is : zoveel mogelijk punten halen... Argh! |
Citaat:
|
Citaat:
|
online game: www.poulagachallenge.com
beetje kippe gooien naar (voornamelijk) franse mensen |
Citaat:
|
Citaat:
www.slimeball.tk is ook wel aardig, maar die psycho-slime is moeilijk te verslaan |
Citaat:
|
Citaat:
ik ben meteen verslaafd eraanhahahah |
mmmmz ben dr al op uitgekeken
|
Mischief Makers
voor de N64 |
www.kabouterrace.tk ofzo, altijd verlies je, als je op 3 stemt, wint 3 nooit, en dan stem je op een andere, wint 3 opeens :)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:29. |