![]() |
Everwood (serie, Net 5)
Everwood, weer eens wat anders dan de Gilmore Girls (okay, heel anders). Het is niet echt spannend, er zit ook weinig humor in en het bevat een groot drama gehalte. Dat vind ik voor de verandering toch wel leuk. En jullie? :)
|
ik ben nu al fan :)
|
haha allemaal zo lekker simpel en voorspelbaar, geweldig :D
|
Ik ging met hoge verwachtingen (ok, het is en blijft niet gaaf dat de Gilmore Girls weg is... maargoed, dit zou een soort mannen-vervolg zijn :confused: ) om half 9 voor de tv zitten, maar deze waren een kwartier later al weggezakt.
Men, wat een saaie serie! Ik wil de Gilmore Girls terug, veel leuker, meer humor, alles beter:) |
Ik vond het wel leuk eigenlijk :) Gilmore Girls is wel leuker denk ik, maar deze serie ga ik ook wel volgen :) heb alleen het allereerste stukje gemist.. dus die man, die steeds vertelt, is dat bekend wie dat is of weet niemand dat?
|
Ik vond de Gilmore Girls saai :) Everwood is een serie die ik echt ga volgen... echt leuk! Kwestie van smaak :D
|
In het voorstukje was er een liedje onder gezet met de tekst: And it's not going to stop" gezongen door een vrouw. Ik ken het uit een film ofzo, kan iemand me even vertellen wie het is?
|
WOW !!! WAT EEN LEUKE SERIE !!!!
Ik had het op de reclame gezien, en ik dacht eigenlijk dat het een film was. Ik zat al bijna met de popcorn klaar eigenlijk :D . Maar ik vind het echt een hele goeie serie. Ik hou wel van die drama. En geloof het of niet, maar ik heb bij deze aflevering nog bijna moeten janken ook. :o The gilmore girls heb ik nooit gezien. Maar dat kan je hier toch ook niet mee vergelijken! Dat was volgens mij meer een komedie en dit is gewoon echt een drama serie ! Ahhh, ik ben echt helemaal blij joh. tenminste weer is een echt goeie serie op tv. Ik zit voortaan elke dinsdag om 20:30 achter de tv :D Oh, BTW....kan iemand foto's vinden van Emily vanCamp. Das die gene die Amy speelt. Is een mooi meisje hoor ;) |
Jezus, deze serie is nauwelijks vergelijkbaar met Gilmore Girls. Ik heb overigens het grootste deel gemist. :/
Citaat:
|
Citaat:
|
hmm gemist, maar GG is bij voorbaat leuker :p
|
Maar waarom nou 'weer' een 'spook' dat mee doet (ze vrouw die tegen 'm praatte) of was dat eenmalig... want anders lijkt 't Providence wel...
|
Ik vond het wel leuk, maar ik ergerde me aan het feit dat dat meisje 4 moet voorstellen... ze ziet er véél ouder uit en is ook een beetje raar... Maar wel leuk :) Ik ga het wel vaker kijken :)
(ik vond die vent zo geinig :) ) |
Citaat:
|
Treat Williams http://www.smilies.nl/love.gif
|
Citaat:
|
Ik heb het eerste deel wel gezien, maar vanaf 9 uur niet meer. Zou iemand even kort kunnen vertellen wat er gebeurd is?
|
Ik vond de serie ook wel leuk, maar heb het begin gemist....
|
Vond alleen de scènes met die jongen leuk, die zoon. Kweet niet eens zn naam, eigenlijk.
|
Ik vond het een leuk programma..
Beetje rustig, gewoon beetje kijken, heerlijk :) Ga het zeker volgende week weer kijken! |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vond het wel een leuke serie :) GG blijft leuker, naja dat is gewoon een totaal ander genre denk ik...mja ik vond het best een geslaagde aflevering, en dit was de 1e, een beetje een soort van introductie vond ik het, dus ik denk eigenlijk dat het nog veel leuker wordt naar mate je alle spelers leert kennen enzo... :)
ik ga het iig wel volgen, kheb toch nix anders te doen op dinsdagavond nu GG niet meer op tv is ;) |
Citaat:
|
Everwood is wel wat voor mij jah :o
|
Citaat:
|
Citaat:
dat meisje is dat trouwens dat meisje uit 7th heaven.. (dat domineegezin) wat eerst altijd op NL1 kwam? en wat ik nu mis :D |
Citaat:
Maar ik moet toegeven.....ze lijken inderdaad wel veel op elkaar! Maar dat komt denk ik ook wel omdat 7th heaven al een ouder show is, en Mackenzie daar dus ook iets van 9-10 jaar oud was. |
Citaat:
|
Citaat:
èn een ruige foto erbij: Tadaaa http://www.afn.org/~afn08156/RedSoxF...verwood/ev.jpg |
|
ik heb wel heel de aflevering gezien, maar ik zat me nu al te ergeren aan het feit dat die ruzie tussen die twee artsen natuurlijk hélemáál uit gemolken gaat worden.
en lekker realistisch: een arts die gratis werkt. vervolgens komt d'r een omaatje op een motor aan die wordt aangenomen. zij blijkt de moeder van de andere arts te zijn en vindt het leuk te zien dat d'r zoon nu z'n zaak wel kan vergeten. Ook die broers van dat meisje en die ruzie; dat ging dus echt helemaal nergens over. en oohhh dat kleine grietje, wat speelde die slecht. (heb ik het nog niet eens over de baard van die vent gehad ;)) Nee, niet mijn serie :mad: Ik wil gilmore girls!!!!!!!!!!!! |
Citaat:
|
Citaat:
Mooie foto trouwens! Wat is het adres van die website waar die foto staat? Want als ik het adres van die foto gebruik, en dan de naam van de foto weg haal, dan kom ik op een site, waar ik alleen alle plaatjes in een directory zie staan. Maar op een 'echte' website kom ik niet :confused: En wat ziet die Amy er ook weer mooi uit op die foto zeg :o |
|
jeej, ik mis de Gilmore Girls...
wát een zeur- en zeikserie zeg! En wel heel erg sentimenteel, zielig, enz.. Opvallend dat er al een aantal jongens gereageerd hebben die het een gave serie vinden, had ik niet verwacht. Zou het dan toch een echte 'mannenserie' zijn??? Ik ga wel weer kijken volgende week. Ik hoop alleen wel dat het ietsje minder dramatisch wordt. Ach, ik geef het het voordeel van de twijfel en ga het gewoon volgen :rolleyes: moet toch iets ipv GG :o |
heb gelijk de eerste afl gemist :( had tegen mn moeder gezegd 'wil je wat voor me opnemen' (was weg die avond) vergeet ik vervolgens te vertellen wat ze dan op moet nemen.... >dom<
|
Citaat:
smallville afleveringen download ik nl ook gewoon daar :) |
Citaat:
'downloaden en ik, is geen dikke mik' zeg maar :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb alleen reclame ervoor gezien en het leek me wel leuk, dus ga ik kijken. en die jongen ziet best lief uit :)
|
Citaat:
Smaken verschillen inderdaad :) |
Citaat:
Ik downloadde GG altijd via Kazaa, omdat ik het heel vaak miste en de video nogal vaak vergat :D |
Hmm. Nouja. Het gaat wel. Beetje kitsch.
Mooie bergjes, wel, op de achtergrond. :) |
Citaat:
Dus. |
YEESSS !!!!! vanavond weer everwood !! :p
|
Citaat:
|
20.30 uur, net5
|
Ahhhh nee!!!! Het is alweer afgelopen :(
Dat uurtje gaat veels te snel zeg. Was wel weer een leuke aflevering. Ik vond het trouwens wel goed van Ephram dat ie tegen Amy zei dat zijn vader Colin niet kan behandelen. Nou, kan die tenminste zien of ze echt vriendschap wil. Ik begin me nu alleen een beetje te ergeren aan die verteller. Ik vind het daardoor een beetje een kinder serie worden. Het krijgt egt zo'n sprookjes gehalte :p . Maar ja, dat moet je maar negeren, want voor de rest vind ik de serie nog steeds (y) !!! ik kan niet wachten tot volgende week :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:59. |