![]() |
[d&b] stormtrooper @ backstage maastricht
Wie is hier wel eens geweest? Ik wil er steeds heen maar was tot nu toe altijd verhinderd oid.
Vrijdag is het weer zo ver. (www.backstage.nu) |
kom er vrijwel iedere maand, de muziek is wel afhankelijk van de dj('s) en dat ziet er deze keer zeker wel ok uit :)
soms draaien ze teveel jungle of teveel vocal drum n bass en met mc's enzo.. maar andere keren draaien ze meer ambient of hardere drum n bass (y) |
Citaat:
maar ik denk dat ik te vroeg was, en ja dat mc vocals gedoe hoort er helaas ook bij :D, wel leuk dat daarom vele muziekculturen bij elkaar komen! Offtopic: waarom was je niet bij agresion piemel |
gefeli
|
k stond wel een keer voor de deur, stonden er maar 2 fietsen en hoorde een of andere kut R&B plaat... misschien was het een d&b mix ofzo maar ik ben weer opgerot , stom.
maar ik denk dat ik te vroeg was, en ja dat mc vocals gedoe hoort er helaas ook bij , wel leuk dat daarom vele muziekculturen bij elkaar komen! Offtopic: waarom was je niet bij agresion piemel de laatste tijd is het heel druk bij stormtrooper, er zijn zelfs interessante mensen :) mja omdat een vriend van me waarmee ik zou gaan te laat was, zijn we maar iets anders gaan doen.. achteraf bleek dat een goede vriendin van me daar achter de bar heeft gestaan zonder het mij te vertellen.. ze zou ergens anders heen gaan.. mja.. helaas |
omdat je maar een keer 16 wordt.
|
en wat is dat drum en bass eigenlijk? iedereen heeft het erover, maar wat zijn nou bijvoorbeeld goede artiersten?
|
Citaat:
ik ken niet veel goeie. Wel GROOVERIDERS en DJ KRUST. allebei R&B met spacy geluidjes enzo zonder irritante MCs cq rappers. |
Ed Rush & Optical
Stakka & Skynet Cause 4 Concern Total Science Bad Company - )ei3( |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:59. |