![]() |
waterpijp?!?
we hebben samen met wat vrienden overlaatst een waterpijp gekocht
nu ontstond ergens de discusie of het nu de bedoeling was voor de weed er dan puur door te jagen of het dan nog eerst met tabak te vermengen om het zo brandende te houden ik dacht dat het puur was wat denk jij of wat vind jij het beste? |
het maakt niet uit, beiden kan. maar puur is minder slecht voor je longen.
wat ik vind is dat je het allemaal lekker zelf uit mag vogelen. vogel ze dan maar. |
PUUR! puur puur puur :)
het is er zelfs voor gemaakt om het puur te doen... tabak is slecht! tabak vernauwt je bloedvaten terwijl wiet ze verwijdt... wat is nou het nut om dat laatste tegen te gaan? ik bedoel... waarom zou je dat doen? je wilt toch alles voelen? :) naja, iig puur :) |
Citaat:
|
ik moet zeggen dat ik zelfs nog nooit gehoord heb van tabak in een waterpijp...
|
nee ik ook nie :o
|
doe mij maar een lekkere kaneel-waterpijp :)
weed gewoon uit het handje |
Citaat:
|
wij doen tabak er in omdat weed op zichzelf nogal moeilijk brand en je altijd je vuur moet bij hebben
en met tabak blijft hij inneens branden |
wat mijn ervaringen met tabak in een waterpijp is, is dat ik meteen ontiegelijk naar de klote ben, waarschijnlijk door die tabak gemixt met wiet. als ik gewoon een puur coontje (bowltje) leegtrek voel ik me meestal florissanter en ben ik niet zo heel erg van de kaart af....met een pure coon komt dat geleidelijker.
|
het is idd een feit
dat waterpijp echt wel zwaar kan aankomen soms een halve joint in 1 teug of zelfs meer dus komt best wel zwaar aan |
je gaat er moeilijk van trippen als je een beetje goeie wiet hebt
|
Citaat:
dat heb ik vooral met purple sensi door de waterpijp :D |
klein beetje tabak (genoeg om het wat beter te laten branden), verder verpoederde wiet erbij
vind waterpijp zonder dat beetje shag een stuk minder lekker.. ligt er natuurlijk wel aan welke wiet :D |
Citaat:
|
Puur. Tabak is smerig. WIet ook, maar dan heb je een leuk effect. Ok, ik heb niet echt veel ervaring. Maar die 2 keer dat ik 't deed was echt waus en leuk. Drinken is er niks bij. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
wij doen het meestal me gewoon knopper er in maakt dat dan een verschil of je die er verpoederd in doet of niet? |
Wil je een dood strotje hebben en teringhigh worden. Doe er dan pure wiet in.
Wil je zo gaar als een boterbal worden en nog in staat zijn om daarna een geluid uit je keel te krijgen, mix het dan een beetjuh. Maar daarna ben je dan ook wel zo gaar dat je toch geen woord wee te zeggen dus ik zou dan toch de bovenste aanraden. (Is slechts persoonlijke voorkeur) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
tabak is ranzig :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
:confused:
|
puur komt harder aan maar duurt effe tot het komt
|
beste waterpij ooit gebouwd is die van philip en stefan, gemaakt van een zwanenhals, dat is dat ding onder de gootsteen, die afvoerpijp, even voor de mensen die dat niet weten, dat gaat echt zo hard, wat ook heel cool is in een water pijp is yoghurt, dat krijg je zo'n mooie bult in de yoghurt als je hijst en dat springt met best veel kracht open, dan merk je echt dat alle openingen in je longen wiet of wat dan ook binnen krijgen, ikzelf heb samen met een vriend van me zelf een waterpijp gefabriceerd, 6 1,5 literflessen achter elkaar, alles met 4 slangen doorverbonden, en 4 hoosmogelijkheden, kunnen 4 joints in voor de mensen die het niet met pure weed doen, of 4x "wiet houders"
reply maar als je een betere waterpijp hebt, cya'll |
ook kewl is de combinatie glazen waterpijp + verfbrander
cheap ass vaporizer :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:57. |