Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   vinden jullie dit vies? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=334769)

liesemies 08-01-2003 11:34

vinden jullie dit vies?

:D als je twee meiden ziet zoenen met elkander wat gaat er dan door jullie heen vinden jullie dat vies of eigelijk wel opwindend? :)

Justice 08-01-2003 11:36

Ik denk: "Boeiend"
en loop door...

Ik vind het niet bijzonder, en al helemaal niet geil...

~Dark Voice~ 08-01-2003 11:44

Ligt er ook aan hoe ze aan het zoenen zijn. Als ze elkaar half opvreten en er loopt kwijl langs hun kin (serieus, zo zoenen sommige mensen :eek: ) dan vind ik het niet echt charmant. Maar twee meisjes (sowieso twee mensen) die zoenen kunnen er heel mooi uitzien, en dan nog niet eens meteen geil.

Verder vind ik het toch het mooist als ik een jongen en een meisje zie zoenen. Maar dat is mijn voorkeur.

Alicia Silverstone 08-01-2003 11:47

ligt er idd aan hoe ze zoenen. Als ik ze op straat zou zien zoenen zou het me niet echt opwinden denk ik.
Als ik in een film 2 meisjes zie zoenen, heel rustig en lief enzo, ja dan vind ik dat wel opwindend.

MissBi@tch 08-01-2003 11:58

ligt een beetje aan de situatie op dat moment, en de 2 meiden in kwestie... kan t best wel opwindend vinden die 2 zoenende meiden :) maar als ze er niet uitzien toch ook weer niet denk ik.

Andijvie 08-01-2003 12:00

Mensen die zoenen, dus óf twee meisjes, twee jongens, jongen + meisje, kunnen op verschillende manieren zoenen..
Zoenen ze lief, dan vind ik het lief.
Zoenen ze smerig (met allerlei kwijlslierten ofzo :P ), dan vind ik het smerig..

Maar een meisje + meisje is niet per definitie smerig (of lief, of opwindend) ligt aan de manier waarop...

Freyja 08-01-2003 14:24

Ligt eraan. Jongens, meiden, jongens en meiden, allemaal leuk om naar te kijken :o Alleen niet altijd, als er 2 lui vlak voor je neus overdreven klef lopen te doen wordt het irritant...

)Vampje( 08-01-2003 14:47

Als het mooie meiden zijn, sensueel en zo, dan vind ik het wel spannend. :)

a new noise 08-01-2003 15:02

Citaat:

Vampiria schreef:

Last Resort 08-01-2003 15:10

Maakt me niet zoveel uit, en vind het al helemaal niet geil.......

Thomas 08-01-2003 15:13

Citaat:

Vampiria schreef:

Qimm 08-01-2003 17:01

Citaat:

liesemies schreef:
:D als je twee meiden ziet zoenen met elkander wat gaat er dan door jullie heen vinden jullie dat vies of eigelijk wel opwindend? :)
hmmm, ik heb echt iets van... ja, als zij dat nou lekker vinden? Lekker doorgaan (y)

2 mannen... dat ziet er gewoon raar uit. Ik heb geen idee waarom ik dat vind, en ik ben nog wel zo'n voorstander van yaoi O.o
En ook hier gteldt, vinden ze het lekker, leef je uit. Ik hoef echt mee te genieten dus ga uit mijn uitzicht! :D (geld ook voor 2 meiden, geld ook voor jongen/meisje)

Dminor 08-01-2003 17:08

Ik ga het nou niet bepaald uitgebreid bestuderen, maar ach, het is weer eens wat anders.

Jozzy 08-01-2003 17:39

Dat boeit me nou totaal niet moet ik zeggen.

Dr. Aep 08-01-2003 18:10

Antwoord op de vraag: nee, ik vind het niet vies.

Het is meestal niet interessant als je het een paar keer gezien hebt, tenzij je de perso(o)n(en) kent. dan is het best lollig om te zien soms.
Het kan wel frustrerend zijn, als je net met een meisje gezoend hebt, en dat je later naast haar zit terwijl zij met een ander meisje op haar schoot zit (waarbij ze elkaar half opvreten en aflebberen).

* dit alles met een dikke knipoog + :p naar kelly, kus liefje :D *

very drunk driver 08-01-2003 18:46

lijkt me raar om te zien maar ik vind het niet opwindend ofzo

David 08-01-2003 18:53

gewoon een zoentje van " daaag " dat is niks bijzonders.

maar echt zoenen ,,..

dat vind ik wel opwindend om te zien ja ! :)

maar dan alleen bij vrouwen

Sarah 08-01-2003 19:09

Citaat:

Andijvie schreef:
Mensen die zoenen, dus óf twee meisjes, twee jongens, jongen + meisje, kunnen op verschillende manieren zoenen..
Zoenen ze lief, dan vind ik het lief.
Zoenen ze smerig (met allerlei kwijlslierten ofzo :P ), dan vind ik het smerig..

Maar een meisje + meisje is niet per definitie smerig (of lief, of opwindend) ligt aan de manier waarop...

*agrees*

Sikamikanico 08-01-2003 20:33

Ken je die poster uit de Large, van die 2 zoenende meisjes op een bed? Die foto vind ik ontzettend mooi, omdat het er zo ontzettend lief uitziet. Ik vind het niet geil, eerder schattig.

Deze dus.

AMDFreak 08-01-2003 21:07

Ik heb zo iets van.. laat ze.. als hun pot willen zijn laat ze..

Freyja 08-01-2003 21:34

Citaat:

Sikamikanico schreef:
Ken je die poster uit de Large, van die 2 zoenende meisjes op een bed? Die foto vind ik ontzettend mooi, omdat het er zo ontzettend lief uitziet. Ik vind het niet geil, eerder schattig.

Deze dus.

Ja, die vind ik ook heel mooi. Maar ja, ik wil dan eigenlijk ook stiekem die ene 'stockings' poster hebben :o

Die clip met die zoenende jongens was ook cool... je kon niet eens zien of het nou jongens waren of meiden, bleken dus allebei jongens te zijn.

gladde aal 09-01-2003 00:13

nou ik vind het toch echtwel GEIL als 2 meisjes zoenen :P weeniet wat de andere jongens ervan vindne, maar denk dat de meeste het met me eens zullen zijn

KiMZz 09-01-2003 09:29

Ik vind twee zoenende meisjes niet geil (hoewel ik pasgeleden nog met een meisje heb gezoend :o maar dat was omdat mijn vriend mij uitdaagde en hij t wel geil vond om te zien)

tomtommertje 09-01-2003 09:33

Citaat:

~Dark Voice~ schreef:
Als ze elkaar half opvreten en er loopt kwijl langs hun kin (serieus, zo zoenen sommige mensen :eek: )
*ROTFLOL*:D

Citaat:

~Dark Voice~ schreef:
Ligt er ook aan hoe ze aan het zoenen zijn. Als ze elkaar half opvreten en er loopt kwijl langs hun kin (serieus, zo zoenen sommige mensen :eek: ) dan vind ik het niet echt charmant. Maar twee meisjes (sowieso twee mensen) die zoenen kunnen er heel mooi uitzien, en dan nog niet eens meteen geil.
Mee eens.

Magical Vegetto 09-01-2003 09:54

I don't give a fuck

Jointme 09-01-2003 10:47

Citaat:

Morgan schreef:
Alleen niet altijd, als er 2 lui vlak voor je neus overdreven klef lopen te doen wordt het irritant...
idd

Dr. Aep 09-01-2003 15:16

Citaat:

GTST-Beer schreef:
Je bedoelt; op mijn schoot, mijn vriendin en mijn zus? Was echt wel geil. :D :D Later hebben we dat nog even goed afgemaakt haha :D
Met je zus of met je vriendin :confused: ?

:D

Boogie 09-01-2003 16:08

Dat vind ik opwindend ja...

Atje85 09-01-2003 16:59

Citaat:

Vampiria schreef:

Atje85 09-01-2003 17:02

Citaat:

AePiE schreef:
Met je zus of met je vriendin :confused: ?

:D

Wat quote jij :confused: :D

Btw, ik zie mezelf niet echt met mn zus zoenen :p als ik er 1 gehad zou hebben ;)

Negrotiator 09-01-2003 17:18

Lieve FB,
als je mijn bericht weghaalt,
doe het dan ook goed...
PS. Waarom?

Sikamikanico 09-01-2003 18:45

Citaat:

GTST-Beer schreef:
Lieve FB,
als je mijn bericht weghaalt,
doe het dan ook goed...
PS. Waarom?

Commentaar op Feedback/via mail.

Atje85 09-01-2003 21:42

Citaat:

Sikamikanico schreef:
Commentaar op Feedback/via mail.
Je moet zn quote weghalen:)

En deze ook...

zzzzzzzzzzzz 09-01-2003 21:53

Citaat:

Atje85 schreef:
Btw, ik zie mezelf niet echt met mn zus zoenen :p als ik er 1 gehad zou hebben ;) [/B]
licht er een beetje aan hoe de zus die ik zou hebben is /er uit ziet.. :p

maar serieus.

in de eerste plaats zou ik die meiden dan beter begrijpen als al die meiden die me teen jongen zoenen. dat kan ik me echt neit voorstellen.
verder is dan inderdaad nog de manier waarop van belang.

Dr. Aep 09-01-2003 23:08

Citaat:

Atje85 schreef:
Wat quote jij :confused: :D

Btw, ik zie mezelf niet echt met mn zus zoenen :p als ik er 1 gehad zou hebben ;)

Lees boven...
Heb ik es een leuke entry om quasi-grappig op te reageren, word de entry weggehaald. tsss

:p

DiveMaster 10-01-2003 00:29

Citaat:

dmtdmt schreef:
nou ik vind het toch echtwel GEIL als 2 meisjes zoenen :P weeniet wat de andere jongens ervan vindne, maar denk dat de meeste het met me eens zullen zijn

IDD (y) :D :D :D :D :D :D :D

'Sunburn' 10-01-2003 13:21

Citaat:

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
dmtdmt schreef:
nou ik vind het toch echtwel GEIL als 2 meisjes zoenen weeniet wat de andere jongens ervan vindne, maar denk dat de meeste het met me eens zullen zijn
--------------------------------------------------------------------------------

IDD
Ik sluit me daar ook bij aan :D

Dr. Aep 10-01-2003 14:48

Ach, na een tijdje heb je het wel weer gezien. Zo bijzonder is het nou ook weer niet. Maar soms wel *binnenpretje* :D

MissBi@tch 10-01-2003 14:58

Citaat:

Sikamikanico schreef:

Deze dus.

mooie poster (y) :)

Roos 10-01-2003 16:05

Ehm is niet vies.. ik vind weinig anders dan een jongen en een meisje.

andeldushi 12-01-2003 02:53

ik vinnut niet vies, maar niet lekker, ze mogen t zelf weten is niet mijn beslissing!!!!maar ik vind 2 meisjes minder vies dan 2 jongens, weet niet waarom....ik vindut ok een vieser idee dat een jongen een andere jongen van 8er neemt dan een meisje een ander meisje beft:Smiss raar ged8, maar dat is nu eenmaal zo bij mij:D
http://pic5.picturetrail.com/VOL99/8...8/16627217.jpg

wie weet hoe je zon plaatje neerzet??int klein bedoel ik dan heh?!:Dik ben daar een beetje te dom voor om dat uit mezelf te begrijpen geloof ik:Shihi:D

Gimson of Gloin 12-01-2003 08:04

Als ze "normaal" zoenen, zoals de meeste verliefde stellen het doen heb ik er geen problemen mee

Bazz 13-01-2003 04:28

Citaat:

liesemies schreef:
Wat Dark Voice zegt, ligt eraan hoe ze zoenen. Maar meestal boeit het me wel, vind het beter gezicht als 2 zoenende mannen :eek: 2 van die snorren/baarden met kwijldraden erdoorheen lopend
nee dank je

Groove-Coverage 13-01-2003 12:27

Citaat:

Gimson of Gloin schreef:
Als ze "normaal" zoenen, zoals de meeste verliefde stellen het doen heb ik er geen problemen mee
neej ik ook niet :P

srananglady 14-01-2003 18:15

Ik vind het wel lekker, ik droom erzelf van om dat te doen maar niemand wil ??? wil er iemand met me zoenen?? xx

2young2live 14-01-2003 18:52

Citaat:

AMDFreak schreef:
Ik heb zo iets van.. laat ze.. als hun pot willen zijn laat ze..
Het is niet echt een kwestie van "willen" hoor :rolleyes:

Swingerrr 14-01-2003 19:58

Citaat:

Alicia Silverstone schreef:
ligt er idd aan hoe ze zoenen. Als ik ze op straat zou zien zoenen zou het me niet echt opwinden denk ik.
Als ik in een film 2 meisjes zie zoenen, heel rustig en lief enzo, ja dan vind ik dat wel opwindend.

Dat hangt er dan weer van af wat voor type film :p maar t heeft wel iets, 2 mannen weer niet, vink goor :eek:

wixxer 18-01-2003 16:46

Boeiend Boeiend Boeiend Intressant Boeiend, ... :p

R-J-N 18-01-2003 17:59

ligt er idd aan, zoals in die clip van Tatu is het best opwindend, maar als het in een cafe twee snollen zijn, kijk ik weer een andere kant op...

Evil creature 19-01-2003 16:24

Citaat:

http://pic5.picturetrail.com/VOL99/8...8/16627217.jpg

wie weet hoe je zon plaatje neerzet??int klein bedoel ik dan heh?!:Dik ben daar een beetje te dom voor om dat uit mezelf te begrijpen geloof ik:Shihi:D [/B]
Moet igg wel JPG bestandje zijn dus bijvoorbeeld: plaatje.jpg

Dan ga je naar "wijzig opties" bij "Mijn profiel"

Dan moet je bij AVATAR onder in beeld, op bladeren klikken.

Daarna klik je op je plaatje.

Leuke foto trouwens

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:57.