![]() |
2003 kapsels
Nou ik wil mijn haar eens veranderen dus zou ik graag weten wat de trends gaan zijn van 2003 thank you :D
|
kansloos.
|
|
Waarom kansloos? Ik heb hetzelfde hoor. Maar of ik op de trends moet letten weet ik niet. Ik zoek me blind naar een mooi kapsel.
Dreads ofzo denk ik. Dat lijkt me heel duur. Dus misschien zijn er nog andere hele geweldige opvallende. Maar... ik heb geen tips. |
Citaat:
|
lol @ zozze :D
of neem een hanekam :D verf et zwart en zet et zo wild mogelijk in elkaar kan ook |
laat dreads zetten door een vriend of kennis of zo dan is het goedkoper ;) :p
|
Citaat:
|
nou ik kan je wel vertellen wat de kapsels van 2003 zijn
dat zijn namelijk van die scheve pony's en overigens vrij korte kapsels. Maar jah, is wel geinig.. alleen m'n hele school loopt er mee.. dus dan is het ietsje minder :o |
Groene hanekam nemen, vooral als je wat weg hebt van J. Smit uit Volendam is dat erg hip...
|
Citaat:
Jaja mensen, 50 alto punten voor mij :rolleyes: Ik vind kapseltrends een beetje raar, een kapsel is in, iedereen wil het, iedereen neemt het, maar kapsels moeten wel bij de vorm van je gezicht passen en bij veel mensen past dat bepaalde hippe kapsel dus niet, maar toch nemen ze het omdat het in is. |
sorry voor mijn foute hoofd erbij, maar DIT WORDT HET
http://members.lycos.nl/Liekewalet/P...s/ehmhaaar.jpg :o |
Citaat:
|
Neej joh met al die nep punkers tegenwoordig met die kettinkjes en punk royal broeken moet je natuurlijk een hanenkam of gewoon een onverzorgde kop vol met spikes net als die van mij :|
http://images.cu2.nl/cu2.nl/821/322/pics/0.jpg (n) keihippe ik :| |
stoer kapsel, static-x ;)
|
Citaat:
:o thx :) |
gewoon je haar lang laten groeien, altijd goed
|
oud of bed style heb ik...
niet zittend.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
k zou t bij god nie weten, maar ik wil zo'n hanekam als robbie williams in "feel". tenminste, als deze mij een beetje staat.
|
He ik heb ook spikes, najah die van mij zijn nog niet zo groot ze moeten nog groeien ;)
Maarum tis inderdaad triest gesteld met de punk neppers, ik draag dan wel skatekleding omdat ik board. Maar kettingkjes, winnie de pooh beertjes, sum 41 en dat soort drek muziek dat is ook niet zo aan mij besteed. Maar ff back to the 2003 kapsels |
het nieuwe kapsel van jim (y)
een hanekam +mat... of kleine stekeltjes met een enorme mat en het britpop-kapsel mag nog steeds... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Offtopic.....je avatar....*hijg* de Cheeky Girls.... (y) Die zijn echt zo fout dat ze :cool: zijn! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:01. |