![]() |
Zelfs al zou je gaan (vervolg? op 'Alles is niets')
Je kan niets anders
dan bij mij zijn in mijn hoofd, mijn hart en in gedachten. En zelfs al lijkt het even stil dan zal je stem nog spreken zoals je hebt gelezen. Het denken aan jou verbreekt de stilte toch wel. (geschreven met deze nog een beetje in mijn hoofd: De letters van je naam dansen voor mijn ogen. En zelfs de woorden die je sprak staan gebrand onder mijn huid. Geschreven om niet te vergaan, maar om in alle rust te spreken wanneer ik mijn ogen sluit. Alles is niets vergeleken met jou) (Allebei van zo'n maandje geleden, inmiddels slaat de laatste strofe van de 1e erg op hoe ik me nu voel... :) Ennuhm, ow ja, ben weer voor ff back, XXXX) |
Welkom terug!
Al is het maar voor even dan :( Maar je mag blijven!! als je wilt... Zolang je dichten kan :) (en dat kan je!) |
Op zich leuk, wel mooi, maar ik vind je 1e sterker.
Ik stoot bij een beetje op de zin:"zoals je hebt gelezen", ik weet niet, vind het niet zo mooi, gezien t geheel. |
Eerste gedicht, laatste 3 regels zijn heel sterk! :)
|
Citaat:
En dan nog lief zijn ook ;) Ben back, nu voor langer :) XXXX |
he!
ik vind ze lieflijk!!! vind de tweede vooral goed!!! bij de eerste vind ik de laatste 2 zinnen zeer sterk, alleen de rest vind ik niet bijzonder.(Kleine correctie : vind dat je trouwens wel een vette opbouw naar die laatste 2 zinnen hebt) 2de is echt goed !! xxxxxxxx kip |
k vind ze mooi......k word er heel treurig van :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:57. |