Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Algemene schoolzaken (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=45)
-   -   cv'tje (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=334924)

-bambi- 08-01-2003 15:02

cv'tje

Hai hai, ik moet een cv'tje schrijven maar ik kom er niet helemaal uit, zijn er hier misschien nog mensen die een cv'tje op hun pc hebben staan? Vast wel!
Jullie zouden me erg helpen door hem hier te plaatsen dan heb ik namelijk een voorbeeld :)
thx

Thomas 08-01-2003 15:27

Citaat:

Curriculum Vitae

Personalia

Naam:
Voornamen:
Adres:
Geboortedatum:
Geboorteplaats:
Geslacht:
Burgerlijke staat:
Nationaliteit:

Opleiding

1989-1997 Basisschool
1997- heden Gymnasiumopleiding (examenjaar) Tweede Faseprofiel: E&M.

Werkervaring

AH, bakkerij, etc etc.

Hobby’s

Hobby, hobby!
Meer dan dit zul jij niet nodig hebben. :)

Balance 08-01-2003 16:14

moet je bij werkervaring dan ook aangeven van wanneer tot wanneer? en tellen ook de aller eerste (kleine) baantjes mee (krantenwijk, stekkies knippen) of hoor je die weg te laten?

-bambi- 08-01-2003 16:33

Citaat:

linda85 schreef:
moet je bij werkervaring dan ook aangeven van wanneer tot wanneer? en tellen ook de aller eerste (kleine) baantjes mee (krantenwijk, stekkies knippen) of hoor je die weg te laten?
Ja precies! met die vragen zit ik ook

-bambi- 08-01-2003 16:33

Citaat:

Wawl schreef:
Meer dan dit zul jij niet nodig hebben. :)
Thx!

Alex 08-01-2003 17:06

Citaat:

linda85 schreef:
Ligt eraan om wat voor functie het gaat... ik doe het nu niet meer maar als je vooral van dat soort baantjes hebt gehad kan je dat best invullen... staat beter als lege ruimtes. Agrarisch Medewerker zou ik het dan noemen. Krantenbezorger kan je gewoon zo neerzetten... als je veel werkervaring hebt kan je ook best dingen van heel vroeger laten zitten...

Leonoor 08-01-2003 17:45

Citaat:

Alex schreef:
Ligt eraan om wat voor functie het gaat... ik doe het nu niet meer maar als je vooral van dat soort baantjes hebt gehad kan je dat best invullen... staat beter als lege ruimtes. Agrarisch Medewerker zou ik het dan noemen. Krantenbezorger kan je gewoon zo neerzetten... als je veel werkervaring hebt kan je ook best dingen van heel vroeger laten zitten...
Hmm. M'n krantenwijk zet ik er bv zelden meer op, omdat ik daarna zat 'echte' dingen gedaan heb.

Vash! 09-01-2003 00:32

Bij monsterboard.nl staat een complete uitleg met een aantal voorbeelden.

Vash! 09-01-2003 09:42

Zet je ook een niet afgemaakte studie op je cv? Tis niet echt dat het indruk maakt, een studie waar je na een paar maanden mee bent gestopt toch?

Ingemar 09-01-2003 10:47

Citaat:

Vash! schreef:
Zet je ook een niet afgemaakte studie op je cv? Tis niet echt dat het indruk maakt, een studie waar je na een paar maanden mee bent gestopt toch?
(Leonoor)

Anders komt er toch ongetwijfeld de vraag 'wat heb je dat jaar gedaan?' En dan zul je dat toch als antwoord moeten geven, tenzij je gaat liegen.

OsoNke 12-01-2003 16:46

Citaat:

Vash! schreef:
Maar het geeft wel een indruk van je interesses en je hebt in die studie vast ook wel dingen geleerd, ookal heb je m niet afgemaakt...toch?

Main 16-01-2003 16:11

Bij sommige computers staan er standaard een paar op de computer==>Start>nieuw office document openen> CV

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:18.