Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   ARTistiek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=16)
-   -   [tekening]..eindelijk af^_^'' (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=334933)

Bluesummers 08-01-2003 15:11

[tekening]..eindelijk af^_^''

.... zondag aan begonnen en gisteravond afgemaakt, k gok zo rond de 20 uur aan gewerkt, als het niet meer is, maar t was wel leuk.. :) Petshop of Horrors:

http://picserver.student.utwente.nl/...e.php?id=40834

alleen de jurk van D. koste al 3 uur(zie je hier nei zo goed, maar dat daaronder zijn dus allemaal kleine kraaltjes).. eeniweej, zelf vind ik hem wel leuk, bn erg benieuwd hoe jullie hem vinden :) deze is nogal slecht gescand, maar k moet nu weg dus misschien post k later een betere versie.. ben benieuwd naar jullie mening!

Evelientjuh 08-01-2003 15:33

erg mooi!! (y)

me liesje 08-01-2003 15:52

SUPERMOOI !!!!
*meer heb ik er niet over te zeggen eigenlijk*
:)

Blessed Be...

N00dles 08-01-2003 17:00

Mooie stijl, ik zou je echter aanraden om de lijndikte overal constant te houden. De ene lijn is dikker dan de andere, waardoor sommige lichaamsdelen niet echt scherp uitvallen.
Beetje vaag uitgelegd, maar een paar voorbeelden zijn:
- de schouderlijn van de vrouw; ik zou die rand zelf een stuk donkerder hebben gemaakt.
- de beenlijn van de man; idem
-de linkerdraak zelf mag ook wel donkerdere lijnen hebben.

Verder heel mooi getekend en ingekleurd :)

Freyja 08-01-2003 21:53

Waaah dus dit is die wrede? :D Vinnum koel!! Alleen het ... rozige onderin de jurk is heel bleek en niet-geschaduwd, maar dat kan aan de scan liggen... Stomme scanners altijd, mijne doet dat tegenwoordig ook >_<

G-Lo 08-01-2003 22:30

Erg mooi, alleen vind ik het onderste deel van de jurk (roze) vrij lelijk en rommelig..krijg een beetje het idee dat je die nog niet afgemaakt hebt ofzo...

Rokas 09-01-2003 00:50

beetje drukke achtergrond imho. misschien een beetje lichter, verder wel koel.

Ieke 09-01-2003 10:58

Ik vind hem erg mooi. Jammer dat de schaduwen wat minder zijn, maar zoals gezegt kan dat ook aan de scanner liggen. Ik vind alleen dat de jurk onderaan niet zo mooi is. Ik vind hem iets te breed en aan de randen is het effect van de plooien te vaag. Je hebt een strakke lijn, terwijl het beter is als hij op de goede manier gegolft is. Dus de lijnen van de plooien aanhouden.
Nog een klein dingetje: De scheiding is erg breed, het is beter als je die dun houd.
Verder is hij zeer geslaagt naar mijn mening. (y)

Darvan 09-01-2003 12:42

Stoewwwww!!! :D moet ik die dvd misschien eens gaan kopen, heb em in de winkel zien staan :)

Bluesummers 09-01-2003 15:47

het klopt dat het lijkt alsofs het onderste gedeelte afgesraffelt is, maar dat is dus niet zo, komt omdat het hier zo klein is en niet bepaald goed gescand. in het echt zie je dat dat allemaal kleine kraaltjes zijn.. iig, thnxxx voor het commentaar :)

Inf3sted Funk 09-01-2003 16:13

Misschien ben ik de enigste, maar ik vind em niet echt mooi... :(
De achtergrond is veel te druk en rommelig, jammer, want als ik naar de figuren apart kijk vind ik ze wel mooi

walter 09-01-2003 23:37

(Y) maar de kleuren zijn niet zo doop, wat denk ik komt doordat het met kleurpotloden is gemaakt (toch?) en dan hebje van die definitieve kleuren die je niet kan mengen en bovendien vind ik kleurpotlood er gaar uitzien..

maar als het geen kleurpotlood is moet je dit maar negeren

Moniek! 10-01-2003 15:40

heel mooi!! :p (y) (y)
is dat van dragonball z??

Bluesummers 10-01-2003 16:09

Citaat:

walter schreef:
(Y) maar de kleuren zijn niet zo doop, wat denk ik komt doordat het met kleurpotloden is gemaakt (toch?) en dan hebje van die definitieve kleuren die je niet kan mengen en bovendien vind ik kleurpotlood er gaar uitzien..

maar als het geen kleurpotlood is moet je dit maar negeren

ja het zijn kleurpotloden en daar kan je wel mee mengen.. de huid van Leon heeft bijvoorbeeld 4 verschillende kleuren, eigenlijk is bijna alles met meerdere kleuren gedaan, nouja, meerdere tonen van 1 kleur..

@moniekjuh: NEE! :P k heb er toch bijgeschreven dat het Petshop of Horrors is?

Leonoor 10-01-2003 16:14

'k vind hem wel aardig, maar 'zo mooi' oid... Ik vind het onderstuk niet mooi ('k weenie of dat alleen door de scanner komt...?), de handen van vooral de voorste vind ik een beetje 'raar', ze staat ook half gedraaid (kleding), maar toch ook weer niet (gezicht), de achterste heeft een beetje een grote wijsvinger ten opzichte van de andere vingers. Sorry, voor al het commentaar. :o Ik zou het je niet na kunnen doen, hoor. ;)

Bluesummers 10-01-2003 16:16

oo dat geeft niet hoor, als k geen commentaar wil moet ik het niet hier posten he :)

Nas-t Zeekoe 10-01-2003 21:43

hmm, wel mooi zeker vanaf een afstandje, maar sommige dingen kloppen gewoon niet en dat is heel jammer.
de kleuren zijn ook flets, maarja wel goed gedaan verder

ekki 10-01-2003 22:21

in eerste opzicht vond ik 'm ook niet echt mooi, maar als ik er langer naar kijk zie ik dat de achtergrond ook echt wat inhoudt. hoe groot is deze gemaakt? a4? kan je 'm niet even groot inscannen als ie is ergens?

in ieder geval vind ik dat vleermuisje erg grappig en ik vind 'm goed getekend. verder vond ik 'm niet zo mooi omdat ik niet erg van deze tekenstijl hou. kwestie van smaak.

Bluesummers 11-01-2003 11:47

ja het is op a4, en k zal m eens wat groter maken :)

Forumtalker 11-01-2003 11:54

hijs strak!!!!!!!!

dark_poetry 11-01-2003 15:21

k vind hem erg mooi,geheel is dope,die wezens zijn dope alles is dope.aleen die roze jurk invd ik iets minder.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:40.