![]() |
Wie wil stukJE engels vertalen?
Ik moet een stukje engels schrijven over een serie die ik slecht vind. Het moet tussen de 40 en de 60 woorden zijn.
Charmed: Het is een serie die gaat over drie meisjes die magie gebruiken. In de afleveringen zie je verschillende monsters, die in het echt helemaal niet bestaan. De monsters vechten tegen de drie heksen, want de heksen hebben een goede macht over de wereld. Op deze manier krijgen mensen een verkeerde mening over mensen die de kracht van de moderne hekserij gebruiken. (eventueel dit er nog bij) Moderne heksen geloven niet in monsters en ook niet in de kracht van magie die in Charmed wordt gebruikt. Alvast heeeeeel erg bedankt! Enne, het moet morgen af, dus een snelle reactie zou fijn zijn! Liefs Saskia |
It is a tv-series about three girls using magic. Multiple monsters are seen in the episodes, monster who do not exist in the real world. The monsters are fighting againts the three witches, because the witches have a good power over the world. In this way people get the wrong image about the power of the people using modern whitchcraft
Modern whitches do not believe in monsters or in the power of magic which is used in Charmed. Ik heb het niet helemaal letterlijk vertaald - sommige zinsconstructies zijn wat anders dan dat jij gebruikt hebt. De betekenis is verder wel hetzelfde |
så moeilijk is het toch ook weer niet om dat te vertalen :eek:
|
Citaat:
"using" is, volgens mij, practising. Het komt namelijk van 'beoefenen' af, wat to practise is. "Multiple monsters are to be seen in the episodes" "monsters who do" Enneuh... Hebben de heksen een goede macht over de wereld? Bedoel je niet dat de heksen de goeden zijn? Dan is het namelijk: because the witches represent the good of the world. "In this way people get the wrong image about the power of the people using modern whitchcraft" "In" hoort hier niet. "Modern whitches do not believe in monsters or in the power of magic which is used in Charmed." Kan korter: "Modern whitches don't believe in monsters nor the power of magic used in Charmed." Succes er mee. :) |
Citaat:
series is zowel enkel- als meervoud. (heb t opgezocht...) |
Citaat:
|
Charmed is a tv-series about three girls using magic; there are multiple monsters seen in the several episodes, monsters who do not exist in the real world. The monsters are fighting againts the three witches, because they have a good power over the world.
This way people get the wrong image about the power of the people using modern witchcraft Modern witches do not believe in monsters or in the power of magic which is used in Charmed. mwah andere stukje iets veranderd.. zelf in Nl is het een beetje k** geschreven en heb geen zin om nu te gaan schrijven, heb zelf nog hele essays liggen ;) veel suc6 ofzow |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:43. |