![]() |
wat opwindent vinden?
wat vinden jullie opwindend ben wel een beetje nieuwsgierig :D
|
mijn vriend :)
|
Citaat:
aan oren, achterste haargrens friemelen mn vriend die zegt "och jochie" als hij zo klungelig doet (:o misschien is dat gewoon sgattug :D) zachte aanraking schunnig gefluister :o :eek: ... |
als zij overal komt met haar handen over mijn blote lichaam en overal kust hmmm
|
Citaat:
edit: bij voorkeur wel door iemand die ik aantrekkelijk vind :p of ikzelf natuurlijk |
Zo'n typische combinatie van lekkere deo en goeie feromonen :o Als een jongen dan te dicht bij me in de buurt komt krijg ik echt aanrandneigingen, helemaal als hij ook nog eens brede schouders heeft...
Mjah, en verder eigenlijk wel een heleboel :p:o Leuke dromen, leuke verhaaltjes, leuke filmpjes ;) Morgan is een hentai, behalve in de praktijk. |
Citaat:
|
om een vage reden kan je mij helemaal gek krijgen met mijn voeten... heel bizar.
Gwoon masseren of frunnikken, laten we zeggen dat het bloed daarvan gaat stromen :D :o |
zoenen in me nek, dan krijgt mijn vriendin me altijd gek mee
|
Citaat:
Heb ik ook. |
de sex natuurlijk :)
of wanneer mijn vriend mijn lichaam streelt en zegt dat ik mooi ben, en me kust of als ik hem alleen al aankijk... |
Overal heel zacht worden aangeraakt, gestreeld en zoenen op een speciale manier...
|
Citaat:
|
Citaat:
Het geld ook alleen als iemand waar ik intresse voor heb het doet. |
Citaat:
Ik vind wel meer dingen opwindend: masseren, kusjes in de nek en op de oren, samen naakt in bed liggen en de sex zelf natuurlijk! |
Zoenen in/om oren en in nek is ook heerrrlijk alleen t kietelt zo :rolleyes:
|
Citaat:
Jullie beiden in bed, hij wil je pesten en kietelt je onder je voeten, jij ligt daar "oooooooh *moan* jaaa! *gasp*" :D:D:D:D |
Citaat:
|
LOL iedereen kent elkaar hier blijkbaar? :D
Lekker prive dan ook al die persoonlijke posts waarvan je nie wil dat bekenden t weten :p |
ach wij weten alles van mekaar :D en nee wat Morgan beschrijft is nie echt gebeurt (emoticon naar keuze hier)
Zo werken haar gedachten nou eenmaal, kan ze niks aan doen :P |
Kriebelen/zoenen in nek, oren. Wat hierboven al genoemd is zeg maar.
En heel zachtjes kriebelen op m'n rug. Dat is zóóó lekker =) |
Om de een of andere vage reden vind ik in het openbaar frunniken (denk aan; er wordt aan je kont gezeten enz..) nog opwindender dan wanneer we met zn tweetjes zijn ... :confused:
Wat ook erg fijn is: als mn vriend me op mn rug kust en kriebelt :) |
Het ligt vooral aan de manier waarop dingen gebeuren...als ik heel graag op een bepaalde plaats aangeraakt wil worden en het duurt echt een tijdje voordat hij dat doet, heeft het veel meer effect...moet het uiteindelijk wel gebeuren natuurlijk anders word ik echt chagerijnig.. :o
Als iemand meteen z'n tong in m'n mond stopt (grof gezegd :o) vind ik dat ook niet zo opwindend/lekker. Er moet een bepaalde spanning heersen. Citaat:
Ow over dat met die voeten (:D).. Dat heb ik 1x gehad, ik weet niet meer wat diegene precies deed, heel langzaam over de onderkant van m'n voeten strelen ofzo, maar dat had wel enig effect zeg maar.. :p :X |
van dat zachte gekriebel overal :)
van die lieve kusjes als er heel erotische sex op tv is :eek: en van nog wat andere dingen ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
een heel gespierd mannelijk buikje spreekt mij erg aan:Den hele lieve, stralende ogen om in te verdrinken kunne mij ook een eind op weg helpen....*zucht*.......:D:D:D
http://pic5.picturetrail.com/VOL99/8...8/16627217.jpg weet iemand hoe je zon klein plaatje neerzet?? |
eej mense
ik heb van veel mensen vanalles gehoord van waar de erogene zones zijn bij de man en bij de vrouw. Maar waar zitten deze zones nou echt?? greetz Tuupie |
euhmm nou als we samen in bad zitten en zn haar zit zo leuk enzo.. en als ik tegen em aan lig in bad en dattie dan n stijve krijgt.
En niet te vergeten alstie zn uniform aan heeft.. (landmacht pakkie) GEWELDIG...dat laatste doet het em helemaal!!!! *kwijl* |
Heel veel dingen.. teveel om op te noemen..
maar dit plaatje is ook leuk: een natgeregend persoon met lang haar die je verlangend aankijkt terwijl je met zn tweeen staat te schuilen in een steegje/portiekje.. |
Citaat:
:eek: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:29. |