![]() |
software alcatel 330
ik zoek software voor deze modem weet iemand waar ik dit kan downloaden, eikeltjes hebbne geen software erbij geleverd lange leve zonnet
|
Sinds wanneer heeft de gebruiker voor zijn modem software nodig? Die wordt automatisch gedownloaden bij het connecten van de modem. Of bedoel je drivers voor je netwerkkaart?
|
Citaat:
sorry smartass |
Citaat:
|
ik wil de driver zodat ik me adsl kan instaleren
|
Citaat:
|
Citaat:
|
NIET !!! je moet software/driver installeren om online te komen met je adsl verbinden met zonnet. normaal zit er een cd-tje bij het pakket ingevoegd eerst was de modem kapot na 1.5 maand nieuwe hebben ze geen cd-tje erin gedaan.
|
Citaat:
Kijk of je hem kan downloaden op de site van Zonnet en anderes gewoon even bellen. (En een andere toon aanslaan zou ook geen kwaad kunnen) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
sorry meneer dank u wel voor dit advies ik heb gewoon een slechte jeugd achter de rug daar kan het door komen mijn excuses nogmaals |
Hij maakt gebruik van een USB modem.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nog een kleine tip voor de topic-opener (en misschien wel voor veel mensen die wat in S&M posten) Geef een duidelijke omschrijving van je probleem Te veel informatie kan nooit kwaad, denk hierbij aan: -Besturings systeem -Wat voor ADSl Fast/basic/etc -Wat voor moden (zowel type als USB/ethernet) -Wat heb je zelf al geprobeerd om het op te lossen? -andere informatie die van belang kan zijn (geen paswoorden enzo natuurlijk ;) ) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:34. |