![]() |
Linkin Park!!!
Wat vind je van Linkin Park???
Is het geschreeuw, of is het gewoon tiptop??? |
Mijn mening: Kut muziek
|
ik vind het leuke muziek
ben benieuwd wat de 2e cd gaat worden (want die remix tel ik niet mee ;) ) |
Citaat:
|
2 leuke nummers
maar om er even bij te horen Kut muziek |
vreselijk dat gekrijs, stomme muziek dat black metal
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Coole muziek!
|
Ik vind de muziek van Linkin een groot gebrek aan originaliteit en emotie hebben. Zo komt het op mij over in ieder geval.
Wat ze spelen stelt technisch ook behoorlijk weinig tot niks voor. |
ik vind de muziek opzich best leuk, maar meer dan 3 nummers achter elkaar gaat vervelen, ik luister het nu nooit meer, maar ik vind ze nogsteeds wel aardig.
|
Citaat:
Ik ben geen fan van LP maar ik vind het wel goed gemaakte muziek, en dat hoeft niet technisch te zijn. Ik denk dat er maar weinig bands zijn die zoiets kunnen |
Ik vind ze ook goed (y) , die remixcd was trouwens wel een grote fout... (n)
|
Wat een gekrijs... Dit mag men geen muziek meer noemen!
|
kvond de 1e cd wel prettig, dus kben wel benieuwd naar de nieuwe...
|
|
ik vind linkin park dan wel weer relax. enige cd die ik in de winkel heb gekocht. alleen jammer inderdaad van die remix-cd
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
is eminem oowk blek metol? :confused: |
niet mijn ding
|
waarom luistert er bijna niemand meer naar linkin park
:confused: |
verwacht je nou serieus antwoord op die vraag?
|
Citaat:
verder: dat iets simpel te spelen is betekend niet dat t niet doordagt is natuurlijk... |
Citaat:
go :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vroege was het m'n favoriete band (zomer 2001 ofzo), nu luister ik het bijna nooit meer, kben me meer gaan interesseren voor andere muziek.
|
Ik vind Linkin Park saai en onorigineel. Hun muziek is een slap aftreksel van wat andere bands al eerder gedaan hebben. Maar dat verschijnsel schijnt een verdomd goede combinatie te zijn met "megahunks" of "lekkere boys". (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
in een clip heeft ie een hanekam en een kilt
wel punk! :cool: |
Ik ben er wel op uitgekeken. Ik ben wel nog naar het concert in HMH geweest. Het enige wat me opviel tussen alle andere poppy-nu-metal is dat ze niet schelden op hun cd. Lekker belangrijk.
Overigens scholden ze op het concert wel genoeg :D:D |
Citaat:
|
Citaat:
|
als je mij in een kamer zou opsluiten en me naar de krijsman van linkin park zou laten luisteren, zou ik binnen no time een zenuwinzinking hebben. en verder hou ik ook niet zo van rap en nu metal, dus linkin park is niks voor mij.
|
Ik vind de muziek best ok trouwens. Zolang die rapper stil is en je die DJ niet hoord. En die zanger mag zijn stem ook wel aanpassen eigelijk. De rest is heel oke.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nee, sorry
|
Hmm, wat een gepoep. Ik vind linkin park wel goed, ik vind ze goede pakkende nummers schrijven met redelijk goede teksten, de nummers blijven goed hangen, het zit gewoon goed in elkaar , vind ik. Fuck it dat ze volgens jullie commercieel zijn etc., die cd vind ik gewoon een goede cd.
Al dat gezeik eromheen. |
Citaat:
|
Linkin Park? ogh jah.......wat valt er over te zeggen......laten we zeggen dat ik er niet een hele erge fan van ben, maar ik vind t niet heel eg om naar ze te luisteren ofsow :)
|
probleem met de meeste hier is dat ze doelgroep van een band niet in kunnen schatten.
Linkin park mikt vooral op de meisjes die te jong zijn voor deftones, en dat doen ze slim. De mannen van LP zijn niet al te achterlijk zoals veel mensen van andere nu-metal bands wel (zoals ill nino). Ze zeiden dat ze diepgaandere muziek wilde maken dus dat al okay, perspectief zien en vooruitgang. de muziek ziet goed in elkaar, lekkere zanglijnen pakkend, clips zijn minder maarja. Voor de doelgroep doet LP het goed, mijn hartje laat het niet sneller kloppen maar daar heb ik mijn eigen bands voor. |
Citaat:
Er blijft nie veel meer over denk ik... Ik geef toe da je er nie de hele dag naaar gaat luisteren, maar their sound is toch wel vet en origineel, hoor |
Citaat:
|
vergelijk interviews met LP met interviews met ill nino, en het gedrag van ill nino zelf :D. ik leg nog wel uit als ik meer tijd heb :D.
|
Het valt me op dat het vorig jaar super true was om lp leuk te vinden, en tegenwoordig is het ronduit zielig, gut.. ze zijn de volgende limp bizkit aan het worden (of dat zijn ze al) :rolleyes: mja. boeiuh.. ik vind het lekkere muziek :D
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:00. |