![]() |
vakantie
Ik wil deze zomer graag op een weekje op vakantie met mn vriend....
Heeft iemand leuke ideetjes waar we naar toe kunnen?? Ik kom niet verder dan terschelling en ameland... Alvast bedankt! |
Malta :)
|
het ligt er natuurlijk btw aan hoeveel geld je er voor hebt etc.
|
Lloret de mar... :cool:
|
tentje in de ardennen. leer je elkaar meteen goed kennen!
|
mallorca :D
|
Citaat:
|
Binnen- of buitenland?
|
Tsjechië (Leuk, gezellig, goedkoop :D)
|
Citaat:
het enigste wat je daar kan doen is breezers drinken in de disco en op het strand liggen bakken ga naar frankrijk ofzo , bezoekje aan ierland of de highlands in scotland of een weekendje centerparks .. das ook leuk :) ( en niet zo duur ) ikzelf ga vrijdag een dagje naar egmond aan zee ,, heb daar een hotelkamertje geboekt met uitkijk op zee en een 2persoons bubbelbad :) kheb er al zin in |
http://www.ryanair.com/
vertrekt ook vanuit eindhoven (y) (je kan dan wel alleen naar london, maar vandaar uit kan je naar overla in europa, kijk maar bij destinations) |
Citaat:
|
naar een riesbureau gaan en heel veel folders meenemen en net zo lang zoeken tot je wat leuks en betaalbaars vind
|
wij zijn ook al bezig, ik moet je waarschuwen, begin er niet aan, je krijgt zeker ruzie ;) nee geintje. We willen samen naar frankrijk of spanje
|
Citaat:
Mensen die daar heen gaan hebben een hele andere instelling, en je weet heus wel wat ik bedoel |
Citaat:
|
costa brava, het plaatsje L´estartit, echt heel gezellig
|
Citaat:
Allemaal bedankt al voor jullie reacties! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En inderdaad, als je met je vriendin op vakantie gaat, ga dan vooral niet naar de Spaanse costa's. Tenzij je het leuk vindt om bij alles wat je doet geconfronteerd te worden met dronken jongeren die maar op een ding uit zijn(en dan bedoel ik niet nog meer drank). Als je met je vriendin op vakantie wil, dan zou ik toch naar iets op zoek gaan waar je lekker aan het strand kan liggen, 's avonds lekker en leuk uit eten kan gaan, en 's nachts kan kiezen tussen een terrasje of een café, desnoods een discotheek, maar dan zonder dronken jongeren. |
Citaat:
|
we hebben al wat bedacht... Disneyland parijs :D:D
|
Citaat:
|
Zweden/Finland
(stiekem mn droom-vakantielanden :o) |
Ga lekker interrailen door Europa
|
Als je te veel geld hebt:
Een weekje Disney Resort Paris... Dat is echt zwaar relax! :) Maar ja, dan moet je wel net van Disney en alles wat er omheen hangt houden! |
Citaat:
|
Corsica
|
Citaat:
maar ik doe liever iets of ga dingen bezoeken in het buitenland. in nederland kun je ook naar de disco en breesers drinken . daar hoef ik niet voor naar het buitenland |
Citaat:
in 1 dag heb je heel disneyland wel gezien hoor ,, de rest van de week zou ik mooi frankrijk en vooral parijs gaan verkennen ! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:29. |