![]() |
weinig alcohol drinken en niet blowen [Meisje] Saai ???
ik ben dus nogal onzeker,
Ik drink alleen als ik wel 's uitga [ wat ik eigenlijk nooit doe] maar dan bijvoorbeeld 1 drankje en daarna een colaatje, ik blow ook nooit ik heb soms het gevoel dat daar op aangekeken word , zo van "damn wat ben jijsaai " ik heb slechte ervaringen met alcohol. wat vinden jongens hier nou van dan? |
Als een meisje nauwelijks drinkt of blowt; so what? Dat is toch jouw keuze? Ik zou je er niet te druk om maken. De mensen die dat denken zijn oppervlakkig en denken dat als je veel drinkt/blowt, dat je er dan bij hoort.
|
hoeft niet saai te zijn, maar tis wel gezellig als je samen een keer door kunt zakken :). k heb er een hekel aan als vrouwen/meisjes op m'n drankgedrag letten, als ze zelf nuchter zijn dan...
maar... je kunt ook gek genoeg zijn van jezelf :D |
tuurlijk niet saai, ik vind het juist vooral leuk dat je niet drinkt (ik drink ook niet)
het is je eigen keus, het is zelfs een slimme keus, je laat je niet verleiden door de verleidende en fantaserende drugs :) Keep it going :) |
Weinig drugs is absoluut niet saai....
het is een duidelijk teken dat je je zonder drugs prima kunt vermaken....dus eerder petje af dan saai. (y) |
slim meisje :) niets op tegen hoor, ookal vind ik het fijn als ik een joint met iemand anders mag delen :)
|
vooral doen wat jij wil, daar gaat t toch om? de mens als individu, zo zijn we al duizenden jaren en zo zullen we nog wel duizenden jaren blijven, mocht de aarde het toestaan natuurlijk.
|
Citaat:
Ik zou willen dat ik dat ook had :). |
Citaat:
|
ik heb ook totaal niks tegen mensen die blowen of roken of drinken, alleen lijkt het soms wel alsof ze juist MIJ aankijken dat ik dat niet doe. :confused:
mah ja what ever ;) |
Dat is helemaal niet saai. Sterker nog ik heb liever een meid die weinig drinkt en niet blowt, dan een of andere domme doos die ieder dag stoned is (y)
|
Citaat:
|
Nah, sorry hoor maar iemand die geen drugs gebruikt is juist zo oppervlakkig. Zo'n persoon weet niet hoe ie plezier moet beleven op en ervaringen op moet doen op geestveruimende middelen. Zo'n persoon kan gewoon niet de onthullingen van zn/haar eigen persoonlijkheid aan en durft niet af te wijken van zn/haar eigen persoonlijkheid.
Je weet gewoon niet wat je mist, of durft jezelf niet te missen. Het getuigt ook weinig van enige vorm van innerlijk en sociaal avonturendrang en dat is ook een aanduiding van ernstig vorm van saaiheid van persoonlijkheid. Het gering/niet gebruiken kan ook duiden op angst voor eventuele bijeffecten die als negatief kunnen worden ervaren, die een vooruitstrevend persoon juist voor lief neemt voor de verijking van zn/haar geest. Plezier beleven in een nuchtere toestand kun je altijd nog tussendoor doen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik dacht eerst toen ik haar zag, dat ze zwaar arrogant was dus niet. Ze was gewoon zwaar relaxt en de volgende dag kon ik alleen maar aan haar denken. Als jij het maar naar je zin hebt is alles goed ga zo door. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:21. |