Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Drugs & Alcohol (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=38)
-   -   Paddo's drogen, hoe? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=335308)

Wasp 08-01-2003 19:42

Paddo's drogen, hoe?

Ik heb eergister een portie verse mexicaanes paddo's gehaald. Dit omdat de droge illegaal zijn sinds kort. De verkoper vertelde me dat ik ze óf binnen een week moest gebruiken, óf ik moest ze laten drogen.
Ze legde me uit hoe dat moest, maar ik kan me het nauwelijks meer herinneren. Weet iemand hoe je paddo's het best kan drogen?

angel_girl 08-01-2003 19:43

Gewoon opeten of voor een goed doel bewaren :D ;)

Wasp 08-01-2003 19:45

Citaat:

angel_girl schreef:
Gewoon opeten of voor een goed doel bewaren :D ;)
Als ik ze voor een goed doel wil bewaren, moet ik ze drogen, lmd! :p

Gustav 08-01-2003 20:57

ik heb geen id... maar, wat ik gehoord had (ze vertelde het mij ook in de shop, maar op een of andere manier weet ik het niet meer zo goed...)

gewoon op de verwarming leggen en daarna in de koelkast bewaren???

kwee nie...

Uncle_Sam 08-01-2003 21:20

Ik zou er gewoon een goede thee van zetten, vervolgens het residu opeten om uiteindelijk de trip van je leven te ondergaan.

]{ing 08-01-2003 22:59

koop verse en eet ze op

lekker trippen hoor (y)

Vash! 09-01-2003 00:44

paar dagen in je vensterbank (of je computer :D ) en daarna weer afgesloten in het doosje :confused: maar of ze nog goed zijn, geen idee, kom ik ooit nog wel eens achter :)

angel_girl 09-01-2003 15:38

En waar moet je ze drogen, zonder dat je ouders erachter komen? :p

Günther 09-01-2003 16:38

je kunt meestal nog gewoon droge halen als je er specifiek naar vraagt. :o

Wasp 25-01-2003 22:40

Ok, ze zijn nu redelijk gedroogd.. Maar ze zijn best wel "gekrompen". Hoort dat zo?

NecroDopey 26-01-2003 12:32

Citaat:

Wasp schreef:
Ok, ze zijn nu redelijk gedroogd.. Maar ze zijn best wel "gekrompen". Hoort dat zo?
Ja, tuurlijk. het grootste deel van het vocht is er immers uit :)

Günther 26-01-2003 12:34

gedroogde lijkt weinig maar de trip is super :o

psilo 26-01-2003 17:52

verse paddestoelen zijn ook goed te eten hoor

CokemanLalalala 26-01-2003 17:55

Citaat:

psilo schreef:
met ketchup :)
(zijn ze trouwens nog goor)

]{ing 26-01-2003 18:25

Citaat:

CokemanLalalala schreef:
met ketchup :)
(zijn ze trouwens nog goor)

in een omelet

(proef je ze niet eens!)

Wasp 26-01-2003 19:05

Citaat:

psilo schreef:
Met verse paddo's word ik gewoon.. lang stoned. Niet meer zeg maar.

]{ing 26-01-2003 19:36

Citaat:

Wasp schreef:
Met verse paddo's word ik gewoon.. lang stoned. Niet meer zeg maar.
mexicaanse ja

Wasp 26-01-2003 19:40

Citaat:

]{ing schreef:
mexicaanse ja
Idd. :) De smartshop waar ik altijd kom heeft geen hawaiiaanse.. Even op zoek naar een andere dus.

]{ing 26-01-2003 19:42

Citaat:

Wasp schreef:
Idd. :) De smartshop waar ik altijd kom heeft geen hawaiiaanse.. Even op zoek naar een andere dus.
hawaiaanse sloegen vers in als een bom (y)

Eightball GOD 28-01-2003 18:27

jaaaah! verse hawaiaanse zijn fijn!
maar is een trip van gedroogde paddo's ook echt heel anders dan een trip van verse (heeft nog pas 2x getript met verse...) en zo ja hoe?

Uncle_Sam 28-01-2003 19:35

Citaat:

]{ing schreef:
hawaiaanse sloegen vers in als een bom (y)
Een heel portie versie Mexicaanse plus een passiebloemjoint plus drie joints plus een lege maag heeft tot nu de meest heftige trip - en daarmee ook de meest beangstigende... - ooit opgeleverd.

Dr. Aep 31-01-2003 15:12

Hier in Haarlem zijn gedroogde Paddoos gewoon legaal, ik heb ze gister gekocht bij de smartshop. Dat schijnt per stad te verschillen. Het kwam geloofwaardig over omdat ten eerste die shop midden in het centrum zit en omdat de verkoper zei dat ze goede connecties hadden met de Gemeente. Het word per stad bepaald, en in Haarlem is het nooit aangetoond dat paddoos slecht voor je zijn, en wat niet slecht is voor de gezondheid kan ook niet verboden worden.

Dus, koop je paddoos in haarlem. Hoef je ze ook neit te drogen.

Shutdown 31-01-2003 15:35

als je niet van plan ben naar haarlem te gaan net als ik leg ze dan gewoon op papier boven de verwarming, let wel op dat het niet warmer wordt dat 40 graden want boven die temp worden de stoffen psilocybine en psilocine afgebroken (daarvan ga je dus zo fijn trippe)... laat ze daar dus voor 4/5 uur ligge...

Dr. Aep 31-01-2003 16:56

ja, DAT kan natuurlijk ook!

CokemanLalalala 31-01-2003 17:58

Citaat:

AePiE schreef:
Hier in Haarlem zijn gedroogde Paddoos gewoon legaal, ik heb ze gister gekocht bij de smartshop. Dat schijnt per stad te verschillen. Het kwam geloofwaardig over omdat ten eerste die shop midden in het centrum zit en omdat de verkoper zei dat ze goede connecties hadden met de Gemeente. Het word per stad bepaald, en in Haarlem is het nooit aangetoond dat paddoos slecht voor je zijn, en wat niet slecht is voor de gezondheid kan ook niet verboden worden.

Dus, koop je paddoos in haarlem. Hoef je ze ook neit te drogen.

Yeah Right, dat verschilt per stad....
for example: in amsterdam zijn ze schadelijk, in Haarlem niet
:rolleyes:
het zou hooguit gedoogd kunnen worden, hetgeen mij ook sterk lijkt na een landelijk verbod / opiumwet

http://forum.scholieren.com/showthre...ighlight=paddo

Dr. Aep 01-02-2003 16:15

Citaat:

CokemanLalalala schreef:
Yeah Right, dat verschilt per stad....
for example: in amsterdam zijn ze schadelijk, in Haarlem niet
:rolleyes:
het zou hooguit gedoogd kunnen worden, hetgeen mij ook sterk lijkt na een landelijk verbod / opiumwet

http://forum.scholieren.com/showthre...ighlight=paddo

Nou ik heb ze toch echt gewoon bij een officieel erkende smartshop gekocht. En die knakker daar vertelde dat. In Leiden zijn ze ook legaal, hoorde ik vorige week. Als je het niet gelooft moet je zelf maar langskomen.

Sylvain Altherian 01-02-2003 17:06

De smartshop hier heeft inderdaad nog gedroogde... Ik was er vandaag nog... Verse truffels gehaald, dat wel... En dat was -CHILL- :p

'k heb de hele middag in de sneeuw gespeeld... :D

Sylvain Altherian 01-02-2003 17:06

Oh ja... Da's waar ook... Ik woon in Leiden :D

Dr. Aep 03-02-2003 12:00

Citaat:

Sylvain Altherian schreef:
Oh ja... Da's waar ook... Ik woon in Leiden :D
Dank voor de back-up :D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:05.