![]() |
tonight
was t maar zo simpel he...
If you could love me tonight Drown out the pain Of all the times I cried If I could make up my mind Accept that there’s Someone who’ll love me all the time If we could only let go This heartbreaking game Is killing all my hopes If you could be here tonight In spite of everyone Forget every fight Just love me tonight Don’t ask anymore Just hold me so tight And never let go Just love me tonight If I could forget you’re not mine Maybe someday I would be fine geschreven in een dipje, vandaar de sombere ondertoon.. :) |
Citaat:
|
"If I could forget you’re not mine
Maybe someday I would be fine"" Loopt idd niet goed.> woord te veel. Misschien: If I forget, you are not mine .................Maybe someday, I will be fine. Overigens vind ik het ritme over het gehele gedicht niet goed en fijn.>bv: 1e strofe goed qua ritme> maar in de 2e strofe begin je meteen al met een ander ritme, jammer!. En zo ook bij andere strofes, waar het goede ritme gewoon niet te vinden is. T spreekt mij verder niet aan, te letterlijk allemaal weergegeven en niet veel vernieuwende woorden. |
Ik vind het een echt gevoelsgedicth en daarom juist zo mooi...
Ik ken het gevoel goed van ff iemand om je heen willen hebben...het komt wel weer!!!you'll be fine |
vind em niet mooi. nogal saai.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:04. |