![]() |
[toetsenbord] wat gebruik jij?
ik heb eindelijk dat platic kutding vervangen voor een oude Vendx Headstart toetsenbord, en dat ding typt fijn! :D
wat voor soort toetsenborden gebruiken jullie? |
Microsoft Natural Keyboard Pro. Zowel thuis als op mijn werk *kan niet meer met normale toetsenborden typen* :o
|
Gewoon die in mijn laptop zit. Ik zal niet weten hoe die heet.
|
Logitech Internet Navigator Keyboard SE Black. Heb 'm net 3 dagen, maar typt geweldig! :)
|
logitech cordless desktop optical
http://www.logitech.com/lang/images/0/838.gif alleen dan de eerste versie want dit is alweer een nieuwe die van mij is iets lichter kwa kleur dus meer grijzer ipv. zwart en mijne gebruikt 4 baterijen deze 2. Deze wil ik ook niet meer kwijt hij typt echt megalekker :) |
Keytronic Ergoforce KT2001 :cool:
|
Een goedkope Fujitsu Siemens, ergonomisch, is wel aardig.
Nou het hier toch over toetsenborden gaat btw, weet iemand hier een toetsenbord dat echt stil typt? Ze worden hier namelijk gek van mijn getik op het toetsenbord.... :S |
Citaat:
|
Citaat:
|
Logitech iTouch :)
*kan geen plaatje vinden* :p |
Simpel Logitech bordje zonder veel extra's
3 internetknoppen die ik gebruik voor winamp previous, play en next :) |
MS natural whatever. Zo'n gespleten, is veel fijner voor m'n handjes.
|
een PackardBell :o easy internet acces keyboard
typt heerlijk zit een makkelijk afneembaar paml rest bij en ik heb m gratis gekregen van iemand die dacht dat ie kapot was :) |
Citaat:
Ik heb trouwens een Compaq Deluxe Internet Access Keyboard(mondvol;)) Ben er tevreden mee, alleen mn muis is gaar geworden. |
Citaat:
Ik heb zelf bij m'n toetsenbord een Logitech MX 500 gekocht, ook al heb ik wel een tijdje over de MX 700 getwijfeld. (Zelfde muis, maar dan draadloos) Er zijn gewoon heel veel mensen die zeggen dat een MX700 door z'n accu's te zwaar is, en dan kan je dus beter een MX 500 hebben. En ik moet zeggen, dat is écht een hele vette muis. Btw; wat moet je nou met een draadloos toetsenbord.. Dat ding ligt toch altijd stil. Grootste onzin-uitvinding allertijden als je 't mij vraagt ;) |
Microsoft® MultiMedia Keyboard
|
Op mn desktop heb ik een superoud keyboard, echt 6 jaar oud oid. En typen dat ding jonge.. pfff :>
Verder zit er in mn laptop een kaybord (serieus). Geen idee wat voor. |
Een mooi zwart (kleur goed bij mn kast) compaq toetsenbord gekocht voor 5 euro op de HCC-dagen. Tikt perfect!
|
Citaat:
Ja ik ken de mx500 en mx700:) En ik ben idd niet meer van plan een draadloos toetsenbord te kopen, maar wel een goede, misschien wel deze, maar dan met draadjes. Is die MX500 ook met een muisbal of met sensor?? Ik vind t bij die mx500 idd niet zo een probleem dat ie niet draadloos is, maar ik wil iig wel een muis zonder balletje. |
MX500 heeft een sensor. Zonder twijfel de fijnste muis die ik ooit in m'n handen gehad heb.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb heel veel toetsenborden, maar die oude typen toch wel het fijnst.
Op het moment gebruik ik er 2, en alletwee van Compaq, een oude witte, wel met Windows toetsen, en die klikt een beetje, en typt erg lekker. Hij is ook über zwaar, volgens mij zit er een stuk lood in. :) Dan heb ik nog een Compaq tobo van het nieuwere type, zo'n zilvermetalen, met zwarte knoppen, die heeft een lichte toetsaanslag, en typt ook erg lekker, maar voor games is die niet handig, omdat ik 2 bepaalde knopjes niet tegelijkertijd in kan drukken. Verder heb ik nog 2 Dell toetsenborden, en die typen ook erg fijn, maar wel luidruchtig. Dan nog een Cherry, en die vind ik absoluut niet fijn typen, je hoort hem niet echt, en heeft een zware toetsaanslag. En dan nog een hoop schroot tobo's. |
Citaat:
Lief hoor :o Jij had er ook twee, bevallen ze een beetje? |
een safeway met een heeel hoop teostsjes waar ik in winxp all1 de volume knoppen gebruik :D
mijn p2 heeft een onbestemd ding safeway ding typt wel lekker :) |
Een tikkeltje verouderd Compaq (hoewel er al wel een euro-teken bij de 5 zit als derde functie (maar hoe ik die kan gebruiken?)).
|
Citaat:
of [R-alt]+[5] |
Ik had een Microsoft Internet dinges met 2 usb poortjes (natural iets)
Maar nu heb m'n Logitech Internet Navigator (de witte) woej die tiept fijhijn (y) |
logitech internet navigator, typt heeeel fijn :)
|
atm het toetsenbord van een Toshiba 6000 SP laptop
mijn workstation heeft een Microsoft Natural Pro keyboard, nog steeds het ultieme toetsenbord imo |
Citaat:
Ctrl-Alt-5 = € Soms werkt Ctrl + Alt + 0128 (numeriek) ook. |
*leest hele thread*
ARGH, niemand anders een keytronic! ffs |
Citaat:
Oke thanx :) |
Citaat:
ehh.. ik een hewlett packard en eren gateway Niet veel soeps, maar 't typt goed genoeg en een ibm, zo'n 6 pins :D |
http://www.microsoft.com/hardware/ke...es/hero_ik.jpg
Alleen dan de PRO versie, dus meer toetsen bovenaan (y) |
Snoerloos hp internet toetsenbord.
|
IBM Kliktoetsenbord. (ook wel model M genoemd) Oud, loodzwaar, werkt geweeeldig.
Toetsenbord in m'n Dell Inspiron 8000 is zeker ook niet slecht. En binnenkort komt er een IBM stealth black pro full size toetsenbord bij.. Ik ben niet zo iemand die stinkerige windows toetsen of multimedia rommel nodig heeft.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:45. |