![]() |
Hoe heet de nieuwste shop bij jouw in de stad/dorp/gat???
Groningen heeft sinds gister een nieuwe shop erbij. Naam weet ik nog niet (nog geen bordje buiten en gaer vandaag pas heen :o). Blijheid!!!
Euhh...Wat is de nieuwste aanwinst op het gebied van shopjes in jouw woonplaats? Waneer is ie geopend? |
Waar in Groningen?
|
Citaat:
'k ga vanavond trouwens daar t wiet uitproberen :o (mitsze €15,- zakjes hebben, k wil geen €12,-) |
wij hebben maar 1 shop en die heeft geen naam.
tis wel een unieke vind ik :p midden in een sloot staat een ontiegelijk grote boot die we de blowboot noemen. of de stoomboot. nja das onze shop :) |
Citaat:
De huisvesting van de shop is trouwens gewoon genept van een shop in Amsterdam. Een boot, ongeveer even groot, in een gracht bij waterlooplein in de buurt. Is nog beter ook, iig qua inrichting en sfeer en zo. Kun je ook nog buiten op zitten op een fijne dag en zo. |
michel, en als ik hem bel is ie in 5 minuten hier, want hij woont maar 2 straten verder
|
Citaat:
|
ikke is gisteravond naar nieuw shopje geweest en hij is wel goed! Ziet er nog niet echt uit maar zal zeker mooier worden. De lui daar zijn superaardig en vergeten af en toe af te rekenen :o! Ze hebben er hele lekkere wiet en iets nieuws voor Groningen zakjes van €20,- (blijdschap!!! :cool:). 't was leeg maar wel tjille shop waar je kunt lullen,muziek nie te hard!!! Wiet was lekker!!! (y)
Oh jah, hij heet The Medley! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:14. |