![]() |
Jackson of Ibanez
Welk merk is volgens jullie beter. Ik vind de DURE jacksons heerlijk spelen maar de iets goedkopere modellen nie. Daarom heb ik van t jaar ook een Ibanez gekocht. Ik vind jackson gitaren toch op de een of andere manier een beetje gammel.
|
Ibanez! Ik heb een RG270 en die is te gek.
|
zekerz en vast. heb ik uitvoerig zitten bespelen. Ik moest op het laatst kiezen tussen die en 320 en ja 320 vond ik toch ietsie rijner
|
offtopic: ik ga voor Gibson ;)
|
BC Rich
|
Ik vidn een dure Jackson (lees ongeveer 2500 dollar) GEWELDIG maar als je iets goedkopers wil, voor 700-800 heb je een leuke ibanez, vooral de RG 320 is goed voor ongeveer die prijs, vriend van mij heeft die, zit goeie tremolo op, en best een ok geluid
|
metal gitaar of metal gitaar? nou wat zal ik zeggen?
|
ibanez, die heb ik zelf een
ik heb ook een keer op een jackson gespeeld, maar dat was niet zo geweldig vond ik, beetje een onhandige vorm |
ik heb een Charvel, wat je in principe als een slap aftreksel van een Jackson kunt beschouwen, maar hij is door de jaren heen dermate afgesteld en gecustomized dat het helemaal mijn gitaartje is geworden. Speelt als een tiet en klinkt als een klok.
|
Citaat:
|
Epiphone?
|
Jackson heeft mooiere / vettere gitaren. Ik heb er te weinig verstand van om te zeggen of ze beter zijn.
|
Citaat:
Ik zou voor een beetje casual, meer agressief geluid voor Ibanez gaan, maar voor het technischere werk voor Jackson. |
ik zou gaan drummen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:49. |