Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Software & Hardware (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=20)
-   -   [sitecheck] Saxion Site is af (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=335833)

Beyoned 09-01-2003 10:26

[sitecheck] Saxion Site is af

heeys jullie hebben hier lang me vragen aan moeten horen over de saxion site maar hij is AF!

graag even jullie mening

http://fb.saxion.nl

TIGEK 09-01-2003 10:36

Ik vind het wel jamer dat als je button drukt je oude menu niet meer ziet. Je moet dan eerst terug naar home om dan weer verder te gaan.

Triloxigen 09-01-2003 10:45

ALs je dan toch een soort frame zichtbaar hebt,
gebruik dat gewoon een iframe, dan hoef te pagina niet steeds opnieuw te laden..
edit: nog erger, het menu verdwijnt elemaal, nu snap ikw aarom ie herlaad, vind het maar niks

De knoppen vind ik maar lelijk

Beyoned 09-01-2003 10:49

Citaat:

TIGEK schreef:
Ik vind het wel jamer dat als je button drukt je oude menu niet meer ziet. Je moet dan eerst terug naar home om dan weer verder te gaan.
hoe denk je dat dabn op te lossen :S

Beyoned 09-01-2003 10:51

Citaat:

McLaren schreef:
ALs je dan toch een soort frame zichtbaar hebt,
gebruik dat gewoon een iframe, dan hoef te pagina niet steeds opnieuw te laden..
edit: nog erger, het menu verdwijnt elemaal, nu snap ikw aarom ie herlaad, vind het maar niks

De knoppen vind ik maar lelijk

heb je gelijk in dat herladen ensow,,.
tis egen iframe maar een DIV kweet niet wrom ik die keuze heb gemaakt :S me bedoeling was aller eerst zonder iframe te werken mahjah..
.
dat laden ehm.,.. is niet zon probleem kijk het is een intranet site met als hoofddoel INTERN gebruik
en daar heeft die een laadtijd van een x 1/10 seconde.

knoppen heb je gelijk in maybe doek er nopg een mouse over in ligt eraan hoe ik in de tijd zit

Vinzz 09-01-2003 11:21

en dan wil ik nog toevoegen dat je onderaan een (niet nodig en niet werkend) scrollbalkje zie in dat frame dingetje

Triloxigen 09-01-2003 11:30

Citaat:

tupac.netmenu.nl schreef:
heb je gelijk in dat herladen ensow,,.
tis egen iframe maar een DIV kweet niet wrom ik die keuze heb gemaakt :S me bedoeling was aller eerst zonder iframe te werken mahjah..
.
dat laden ehm.,.. is niet zon probleem kijk het is een intranet site met als hoofddoel INTERN gebruik
en daar heeft die een laadtijd van een x 1/10 seconde.

knoppen heb je gelijk in maybe doek er nopg een mouse over in ligt eraan hoe ik in de tijd zit

Het is niet persee de snelheid, maar dat je niet verwacht dat alles wegfilts , dat is gewoon niet prettig :D

Beyoned 09-01-2003 12:10

Citaat:

Alkahol!K schreef:
en dan wil ik nog toevoegen dat je onderaan een (niet nodig en niet werkend) scrollbalkje zie in dat frame dingetje
die word nog weggewerkt...

Beyoned 09-01-2003 12:12

Citaat:

McLaren schreef:
Het is niet persee de snelheid, maar dat je niet verwacht dat alles wegfilts , dat is gewoon niet prettig :D

jah ach kzie wel...

Beyoned 09-01-2003 12:14

wat is jullie mening over het ABC?

Vinzz 09-01-2003 12:17

dat heb je volgens mij al vaker gevraagd he, maargoed het is functioneel en duidelijk dus dat zit wel goed (imho)

Koen 09-01-2003 12:19

Dat frame met de tekst erin is veel te klein. Mensen vinden mijn mainframe op het Fotoboek al klein, maar door jouw grafische versieringen eromheen blijft er écht bijna niks over voor content..

Beyoned 09-01-2003 12:28

Citaat:

Koen schreef:
Dat frame met de tekst erin is veel te klein. Mensen vinden mijn mainframe op het Fotoboek al klein, maar door jouw grafische versieringen eromheen blijft er écht bijna niks over voor content..
dar heb je gelijk in maar zoveel info is het toch niet?
kvind het nog wel makkelijk lezen opzich, toch?

Razzle 10-01-2003 22:44

Misschien een ander lettertype? :)

Yeah_Right 11-01-2003 08:51

Citaat:

Wel leuk om een x te zien, maar als je het vaker wilt gaan gebruiken zal het vast zwaar irritant zijn

Wouter Youth 11-01-2003 11:19

Citaat:

Irritant, met 800x600 (zo staat hij bij mij ingesteld) past hij niet eens helemaal op het scherm, tenzij ik de Taakbalk weghaal.
(en de woorden met een S staan in een ander font/grootte dan de rest van de letters)

Blizz 11-01-2003 12:47

ik wil nog zeggen dat bij het smoelenboek de foto's lelijk verkleint zijn

Beyoned 11-01-2003 13:57

Citaat:

Blizz schreef:
ik wil nog zeggen dat bij het smoelenboek de foto's lelijk verkleint zijn
wat dan is gewoon 160 bij 125

Blizz 13-01-2003 03:06

lelijk verkleint :D

al die karteltjes

dafelix 13-01-2003 11:17

Fotows zijn wel btje lelijk, maar weenie of jij daar wat aan kan doen (pixxels)

Beyoned 13-01-2003 12:06

Citaat:

dafelix schreef:
Fotows zijn wel btje lelijk, maar weenie of jij daar wat aan kan doen (pixxels)
kdenkt niet.. mah zo slecht ziek ze niet hoor :S

Blizz 13-01-2003 13:25

als je een grotere versie van de fotos hebt kan je er wel wat aan doen, smart resizing krijg je minder karteltjes

TAFKAB 13-01-2003 13:33

Ik vind dat je goed vooruit bent gegaan met je activeiten, waar het er uit eindelijk ook om gaat bij dit project toch?
Ik kan 1 ding zeggen en dat is dat ik vind dat deze site goed voldoet aan standaart eigenschappen mbt de doelgroep waarvoor de site is gemaakt...
Keep it up!
Nu ik langer dan 10 seconden heb gekeken heb ik toch nog enkele op- en aanmerkingen :D

Beyoned 13-01-2003 13:35

Citaat:

TAFKAB schreef:
Ik vind dat je goed vooruit bent gegaan met je activeiten, waar het er uit eindelijk ook om gaat bij dit project toch?
Ik kan 1 ding zeggen en dat is dat ik vind dat deze site goed voldoet aan standaart eigenschappen mbt de doelgroep waarvoor de site is gemaakt...
Keep it up!
Nu ik langer dan 10 seconden heb gekeken heb ik toch nog enkele op- en aanmerkingen :D

thx was ook de leerzaamste project tot nu toe
met een cursus adobe, gesprekken voeren, notuleren alles
en resultaat vink super dus :D

thx iedereen voor de hulp en tafkab thx voor je hul zo af en toe..

ff over dat resizen hekl heel snel gedaan met een programma en zo slecht ziek ze niet+ ik zet er toch een link 8er dus die kleine plaatjes zullen pver een aantal dagen nog slechts fugeren als thumbnail dus. :)

Goes15 13-01-2003 14:52

zou, het zelf anders doen

Beyoned 13-01-2003 15:44

Citaat:

Goes15 schreef:
zou, het zelf anders doen
hoe dan

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:36.