![]() |
Cups???
eh... *schaam*
Hoe zit dat nou in elkaar met die cups, is A of C nou groter en dan ook nog cijfers erbij... HOE ZIT DAT??? |
AA is het kleinste, DD is de grootste,
verder gewoon alfabet ertussen natuurlijk. de cijfers zijn van je taille. ;) |
A is kleinst, E is grootst (dacht ik :confused: )
En die cijfers hebben iets met de omtrek van een dee van t lichaam te maken dacht ik, maar weet niet meer precies hoe t zat...(interesseert me niet zo namelijk :) ) |
Jup, het juiste antwoord is al gegeven
De letters zijn van de grootte en de cijfers zijn de maat van de taille. (niet schamen hoor voor je vraag! Iedereen moet het toch een keertje van iemand horen om het te snappen? ) |
Het klopt inderdaad wat hierboven staat, alleen niet wat de cups betreft. Een goede vriendin van mij werkt in de Honkemuller en ik kom haar regelmatig van haar werk houden :) , maargoed daar hebben ze dus ook beha's van F-cup en G-cup hangen. Dus E is niet het grootste. Maar, het zijn natuurlijk wel maten die net iets minder vaak voorkomen ;) .
|
allerkleinste, die kunnen niet in een AA
en de allergrootste moet op een L zitten, op een amerikaanse site ooit gezien, maar in de winkels liggen ze tot G(moet je al goed zoeken) in sommige winkels hebben ze J hangen. en de cijfers zeggen iets over de maat van de ribbenkast, dus of iemand slank is of dik |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Om je cup te bepalen moet je eerst 1. net onder je borsten meten dat is bijv 70,75,80,85 etc.. 2.Dan leg je het meetlint om je borsten heen. *volgens de tina precies op je tepels maar dat is koud :/* Stel dat het eerst getal 75 is en het tweede 85. 85-75 is 10 en dat moet dan met een cupmaar corresponderen. Ik geloof dat 11 of 12 cm verschil een cup B is. *Weet het niet zeker* Maar goed, je kan natuurlijk ook naar een lingeriewinkel gaan. Daar weten ze het fijne ervan. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik heb 95, maar de dokter raadde me overlaatst aan wat te verdikken. die 95 komt door mijn lengte/grootte = 1.90 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
edit: oh sorry dat had verder iedereen al gezegd... maar wat heeft dit met sexualiteit te maken? en verder, topicstarter (kan nu je nickname niet opzoeken want zit in edit), weet niet of je dit ook wilt weten, maar zo ongeveer b/c is gemiddeld |
Citaat:
|
Er bestaan grotere maten hoor! Ik ken 2 meisjes die resp. cup F en G hebben, en ik ken iemand die nog grotere heeft, en voor zulke 'gevallen' zullen toch ook bh's gemaakt worden?
|
ja me zus heb ook F maar die 's zwanger... maar dat lijkt me ech nix.. 'k vind D al veel..
|
Citaat:
En met de grootste E bedoelde ik wat over t algemeen in de winkels verkrijgbaar is. |
pff dan moet je als jongentje toch wel eerst gaan gewicht heffen wil je met die joekels uit de voeten kunnen :rolleyes: :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Omdat dit niet echt over sex gaat, ga ik dit topic sluiten.
Ik zal er zelf ook nog ff wat over zeggen: Nou hier ergens boven is al vermeld hoe je je eigen bh-maat kunt bepalen. Het is dus zo dat de letters de grootte van je borsten aangeven en het getal wat er voor staat dus de omtrek van je ribbenkast net onder je borsten, zoals gezegd is. Maar het is wel zo dat het allemaal een beetje in verhouding is. Bij een 70B of een 85B is er ook verschil in de cup zelf, voor de 85B zullen je borsten ook wat groter moeten zijn. kuzzies |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:40. |