![]() |
Nieuw AFI Album - Sing The Sorrow - 25 maart
Lo,
Voor de AFI liefhebbers / fans hier. Zoals je al in de titel kon lezen komt 't nieuwe album eraan :D De eerste single "Girls Not Grey" Was gister al op de radio.. Ik heb 'm op mp3 en online gegooid (nu bezig met uploaden, kan dus nog ff duren). KROQ Radio dan heh... http://www.offspringnewalbum.com/afi.html edit: klaar met uploaden. |
*kwijl* gaat dagen aftellen...
afi is tegenwoordig mijn lievelievelievelingsband ofzow :o dit liedje vind ik trouwens een beetje rustig en beetje te catchy... hmm |
Hmmja, dat wel, maar ja, twordt ook de 1e single.
|
Via de AFI site , afireinside.net geloof ik, zijn ook al tijden 2 nieuwe songs te downloaden.
Anyways, ik ben benieuwd. Als het album half zo goed is als The Art Of Drowning, dan ben ik al heel tevreden :) Damn, dat is een goede plaat.... |
Citaat:
ik vind trouwens dat ze het album nodig moeten promoten in nederland dus ff een optredentje moeten doen.. |
AFI Rules!!!!
|
Ben benieuwd naar de nieuwe cd. :) (y)
|
Citaat:
|
ik vroeg me toevallig net af wanneer hij uit zou komen :)
cp: AFI black sails in the sunset |
KOEL hoesje
mp3 downing |
valt tegen ik mis de agressie in zijn stem :( (die stem roelde)
|
Vind het een beetje op die duitse nep punk bands lijken. toten hosen en die artze
|
Hmmm vind het wel gaan.
|
Citaat:
|
ze noemden zichzelf toch niet voor niets hardcore , jammer is dit.
|
nah hardcore vonk het eigenlijk nooit echt... maar jah moeten zij weten.... ik heb nog wel een beetje vertrouwen in de rest van het album zucht.... ze hebben er 3 jaar ofzow over gedaan moet toch wel een beetje leuk zijn...
|
Citaat:
|
waarschijnlijk word het gewoon weer een vet album.. ik vond hun oude 'vervelende jochies punk' ook tering vet
die shit van he who laughs last enzo en die 'donkere' shit is ook vet.. |
Welk AFI album vinden jullie het beste?
Ik heb tot-nu-toe alleen The Art Of Drowning en Answer That And Stay Fashionable (en de A Fire Inside EP). Ik dacht dat ik er nog een had, maar die kan ik even niet vinden.... De rest van de albums ga ik denk ook wel eens kopen, maar ATASF vind ik niet zo boeiend (deed me denken aan Guttermouth). Waar lijkt de rest zo'n beetje op? Ik zou ze ook graag weer live zien, hopelijk doen ze binnenkort ook de rest van Europa aan. |
Hopelijk ;]
Black Sails in The Sunset is 'n erg goeie plaat. Me favo is toch nog wel The Art of Drowning :] |
ik ga voor black sails...
|
ik vinnum best wel heel erg vet eigenlijk
|
Nah, ik vind AFI echt niks.
|
kwil dat album best wel hebben eigenlijk :) (y)
|
|
BUMP!
Nu is op http://exsanguination.nl/afi/ NOG een hogere versie te downloaden. Deze komt van het album af. Enneh, de release date is "verschoven" naar 11 Maart :D |
Nieuwe cd is op diverse kanalen van Mirc te vinden:
Mro,Punkwhore,Altrock |
hijs toch wel erg gaaf *blij* maar vind Celloid Dream toch nog een van de mooiste...
|
leeching now :D
|
je kan de advance wel downen op Mirc.
Ik verwacht er niet veel van, heb 'black sails in the sunset' en vind die wel cool, maar niet briljant. 'the art of drowning' vond ik ook niet super... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:50. |