![]() |
Hoeveel geld krijg jij terug van de belasting?
ik E 408,-
|
150 Euro geloof ik, maar dat duurt nog wel ff voordat ik het in mijn portemonnee zie.
|
Helemaal nix, heb niet genoeg verdiend.
|
Geen idee. Heb nog steeds m'n jaaropgave niet gehad.
|
€ 26 nog van vakantiewerk in 2001
|
heel veel precies weet ik niet maar zowieso boven de 600 euro
|
geen idee moet ik nog achterna want ik krijg volgens mij wel het eea
|
Citaat:
|
Citaat:
hoe weten jullie het dan? Of gewoon alle uren van de afgelopen jaar bijgehouden ofzo? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Volgens mij niets...
|
vast wel iets, anders heb ik wel heel weinig gewerkt. IK zal het wel zien...
|
Citaat:
Dan is 't niks, want toen heb ik niet genoeg gewerkt daarvoor. |
Citaat:
zie je aan de cumulatieven op de salarisstrook van december :) |
ik betaal geen belasting want ik verdien te weinigh
|
Hahhaaaa 725 euro!!!!! Vakantie dus al bij elkaar!!
xxxx |
ben ze geld verschuldigd
|
Citaat:
|
ik houd me totaal niet bezig met financien, dat doen mijn ouders wel.
|
Op mijn salarisstrook staat juist nadrukkelijk dat ik in februari een jaaropgave krijg met daarop de betaalde belastingen/loonheffingen enzo en dat ik de salarisstrook van december niet daarvoor kan gebruiken..
Maar goed, het zal wel waar wezen wat jij zegt, maar dat geldt niet voor iedereen.. |
Ik geloof een euro of 2, 300. 'k Moet nog even alle vier m'n jaaropgaven bij elkaar sparen.
|
ik krijg 415 euro terug en ik vind het flauw dat boogie mijn topic heeft gesloten, want daarin was de hoofdvraag wat je met je belastingteruggave ging doen en hier is de vraag hoeveel je krijgt
|
600 nogwat :)
|
niets volgens mij, heb wel genoeg verdiend, maar heb geen loonheffing eraf ofzo
|
totaal in de 1200 volgens mij
Rat |
Ik heb geen flauw idee eigenlijk :o
|
Niks.
|
niks... helaas :)
|
Tot nu toe € 45,-- maar ik moet nog 2 jaaropgaven binnen krijgen als het goed is :D
|
Citaat:
Ik krijg dit jaar (dus over 2002) iig €290,- terug, maar ik krijg nog een jaaropgaaf (weet niet of ik daar ook nog iets van terug krijg, maar goed). |
Moet je dan niet een T formulier hebben ingevuld.Voordat je geld terug krijgt van de belasting?
PeaCe |
Vrij weinig.... 66 euro...
|
Citaat:
Ik weet het nog niet, moet er nog even achteraan. |
'k heb in ieder geval 78 euro belasting betaald :o, ik neem aan dat ik dat ook terug krijg.
maar bij 2 van de 3 baantjes heb ik dan ook geen belasting betaald (was al verrekend met m'n loon), dus vandaar dat het zo weinig is. |
600 ofzo
|
Sommige uitzendbureaus (zoals ASA hier bij mij in de buurt) sturen je jaaropgaaf niet op omdat er zoveel studenten verhuizen en dat is dan teveel moeite.
Als je je jaaropgaaf wilt hebben omdat je denkt dat je geld terugkrijgt zul je dus ff langs moeten gaan bij hun en dan krijg je het zo mee. Andere uitzendbureaus zoals Start zijn erg laat met versturen want ik heb nu nog steeds niets ontvangen. 't is maar ff een tip. |
220 euro :) meevallertje dussss...
|
Citaat:
|
70 euro... MAaaaaaaaaaaaaaaar ik krijg ook nog geld van de verzekering terug, en das veel meer:)
|
Citaat:
|
niks, maar heb in totaal in 2002 ±45 euro verdient, waarover ik geen belasting hoefde te betalen door loonheffingskortingen ofzo :confused:
|
nix, noppes, nada :(
|
€207,-
|
kreeg uhm 780 euro :) meer dan ik dacht dus. Wel lekker.
|
ik heb hier mn jaaropgaaf voor mn neus, maar er staan verschillende bedragen op. Ik wordt er niks wijzer op :(
Premie ziektekostenverzekering : 169 Verrekende arbeidskorting :35 Geen ingehouden loonheffing en meer als 2000 euro verdient heb ik nu recht om een deel van mn belasting terug te vragen? en welke deel betreft het? :confused: |
Betaal geen belasting dus krijg ook niks terug.
|
hmZ,
|
Vorig jaar iets rond de 2800 Euro, dit jaar verwacht ik tussen de 2000 en 2500 Euro.
|
85 euri's
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:41. |