![]() |
Steekwoord over jou!
Probeer eens over jezelf 1 steekwoord te vinden wat alles over jou zegt.
Het kan een probleem symboliseren maar ook iets positiefs zijn. Maar je moet aan de hand van dat steekwoord jezelf kunnen verklaren (waarom doe je de dingen die je doet) Het kost ff tijd om het te vinden maar ik ben benieuwd naar de resultaten... Je mag uitleg bij je steekwoord geven, maar ook alleen een steekwoord posten. Succes!!! ps. de mijne weet ik al... en die zal k ook posten zodra er wat meer reacties zijn.... |
vreemd
|
onvoorspelbaar
|
weetikveel
|
Ik
Een woord is niet genoeg... |
Citaat:
|
sterk
om 2 redenen kies ik voor dat woord. Ten eerste omdat ik in een diepe depressie heb gezeten maar hier toch uit ben gekomen, en me nu heel goed voel. Ten tweede omdat ik me altijd groot en sterk hou tegenover anderen. Ik sta voor iedereen klaar en iedereen kan altijd om mijn schouder uithuilen.. Maar huilen om mijn problemen, en me naar voelen, dat doe ik in mn eentje. trouwens ook omdat ik van mezelf eis sterk te zijn.. Ik ben heel veeleisend (voor mezelf) en het is moeilijk om aan mn eigen standaards te voldoen zeg maar. Ik hou me ook sterk omdat ik dat verwacht van mezelf. Ik moet het in mn eentje kunnen redden. |
gestoord
ik doe graag gek en anders en heb een aantal stoornissen. |
Nuchter
|
gek
(ben ik ook, in alles nbtje) |
hmmm ik ben niet echt in één woord te beschrijven.
Ik ben vooral gestoord. maar dan wel prettig gestoord. :D |
apart
|
veelzijdig.
Eigenlijk lukt het niet mee één woord, dus dan maar dit woord...kun je alle kanten mee op |
Sterk, ook... denk ik.
Ik zal er eens diep over nadenken. :) |
pijn
|
onzeker
eigenlijk vind ik het jammer dat ik niks positiefs weet, want door telkens het negatieve te hameren wordt dat uiteindelijk (voor mij dan) zo groot. ik heb altijd grote moeite met positief denken over mezelf. blaaa |
Angstig
ben voor heel veel dingen bang, en hoor vaak dat ik als ik het niet doorheb dat mensen naar me kijken, dat ik dan overkom als een bang vogeltje:S |
Onzeker....
Ben vreselijk onzeker over mezelf, k haat t, maar k kan het niet helpen... :( |
Pff.. ben eiglijk niet in 1 woord samen te vatten. ;)
Zwak. |
onzeker... :(
eigenlijk zijn er meer steekwoorden, maar "onzeker" is denk ik het beste woord dat bij mij past! |
Screwed
|
lelijk
|
ongeïntresseerd
|
raar
sja |
Aan de hand van 1 woord, met meerdere woorden mij omschreven:)
C haotisch Dromer Perfectionist angstig trouw diepgang gevoelig fantasie |
vechter
toelichting: mijn karakter is sterker dan mijn lichaam dat is niet altijd postitief maar meestal wel. en omdat ik een aantal keer uit een dal ben gekropen hoe negatief ik alles ook zag. ik wilde er uit. en omdat ik als ik me iets in mijn hoofd haal om te doen dat ik het ook doe |
jaloersedoorzetter
|
Bang + onzeker
(en dan niet bang voor 1 ding ofzo, echt voor een boel dingen... ook sociaal bang, of hoe je dat ook wil omschrijven) |
fuck dit is moeilijk...
Ik denk dat ik veel met drusjcrib heb in de zin van jezelf te sterk opstellen tegenover andere mensen En onzeker natuurlijk niet echt 1 woord denk ik (schat ik mezelf nou hoog in???Wil ik niet) |
Citaat:
|
owww het woord steekwoord heb je van mij gejat! :o
dit ben ik: onzeker |
verzorgend
{probeer altijd voor iedereen lief te zijn, iedereen te helpen als er iets is e.d. maar vooral altijd zorgen dat diegene t kwijt kan als er iets is en gewoon diegene een goed gevoel geven} |
Citaat:
ik heb ook heel lang getwijfeld of ik het moest plaatsen... vooral omdat het een beetje op jou (y) topic leek... maar omdat in die van mij de mensen eigenlijk maar 1x posten en niet zoals bij jou dat het topic gewoon doorloopt... ook hoop ik dat mensen er goed over na denken... naja iig sorry voor als het toch teveel erop lijkt :o |
Onzeker
iemand anders zei het ook al, maar dit beheerst grotendeels mijn leven, samen met faalangst........, en ik weet ook hoe het komt maar weet niet wat ik dr aan moet doen..... |
Citaat:
|
tripplestar noemde me tegenstrijdig
eerste indrukken van mij zijn intelligent mensen die me kennen noemen me doorzetter en ikzelf noem me Johan :) |
Warrig (onbegrijpelijk)
|
Lelijk+eng!
|
stil
ik zeg bijna nooit wat, en al zeker niet in een groep omdat ik dat niet durf. |
zit jij ook bij leerlingen.com???
succes iig! liefs |
neuroot
|
tegenstrijdig...
kweet het eigenlijk niet echt, is moeilijk zeg jezelf in 1 woord omschrijven... maar denk dat tegenstrijdig toch het beste bij mij past |
Citaat:
ut is toch een heel ander topic als de mijne, en anders alsnog :p ut maakt echt niej uit :D vodn het grappig dat je ut woord "steekwoord" er voor gebruikte :) en oowk al leek jou topic wel op de mijne dan hak ut een eer gevonden :o :) :cool: |
Citaat:
en ik vond steekwoord het beste woord ervoor :) ;) |
escapisme..
|
Citaat:
|
veeleisend
|
Ingewikkeld.
|
Citaat:
|