![]() |
Telefonica Dakar Rally ( Parijs-Dakar)
Wie van jullie volgt het op rtl 5 + eurosport of gewoon op Teletekst??? En wat vinden jullie ervan??
Ik zelf volg het op tv en via TT en vind het leuk om te zien vooral als ze in de woestijn rijden!!! Stand na 8e rit: Auto's : 1.Peterhansel 2.Masuoka 3.De Mevius 4.De Villiers 5.Kleinschmidt De Japanner Shinozuka viel uit in de eerste monsterrit over bijna 500 km na een zware crash. Shinozuka en bijrijder werden met zwaar letsel overgebracht naaar een ziekenhuis in Tunis waar de japanner in levensgevaar verkeerd en dat de toestand van zijn bijrijder stabiel is!!! De Japanner ligt in coma. Motoren: 1.Meoni 2.Sainct 3.Roma rond plaats 20 de nederlander E.Verhoef. Vrachtwagens: Bij de vrachtwagens doen pa en zoon de Rooy het zeer goed na 8 ritten staan ze respectievelijk op de 2e en 3e plaats in de stand na de rus Tsjagoein |
Dat is nou een sport die met echt geen flikker kan boeien. Dat heb ik eigenlijk met alle gemotoriseerde sporten behalve F1...
|
De Rooy, Bekx, Verhoef... ja ik zie het zo af en toe.
|
Citaat:
Ja gedeeltelijk heb je wel gelijk de meeste motorische sporten boeien me ook geen flikker behalve F1, Rally rijden en de dakar voor de rest boeit me dat ook niks. Maar ja Dakar rally waarom ze het nog zo noemen weet ik niet want de finish ligt nu mijlenver van dakar af. |
Citaat:
|
Zo een beetje de BV (Bekende Vlamingen) die je automatisch kan volgen door de aandacht die ze krijgen. En als er een Belgje een goed resultaat behaald.
Echt volgen is sowieso moeielijk voor me, beelden zijn 's avonds laat, op het moment dat ik voor de veranderingen in mijn bed lig. |
Citaat:
|
De Hollander G.De Rooy doet het heel goed in de Rally en won de etappe en leidt in het algemeen klassemnet bij de vrachtwagens.
Ook Verongelukte een Fransman ( bij de auto's) nadat de bolide over de kopsloeg en de fransman ( co-piloot) bleef vasthangen in de auto en klem kwam te zitten en overleed. De bestuurder werd licht gewond afgevoerd naar het hospitaal. |
Citaat:
Koen Wauters is uit de race omdat ie te ver van het parcour zijn geweken zijn. Op de 3de plaats staat op dit moment ook een Belg :cool: Wel al meer dan 1h30 achterstand, maar dat maakt niet uit ;) |
Citaat:
Als ze de rally kunnen uitrijden doen ze het al zeer goed. Bij de vrachtwagens leiden pa en zoon de rooy nog steeds op de plaatsen 1 en 2 of anders 1 en 3. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:17. |