![]() |
Daar gaan we weer - STEMWIJZER
|
Connection refused
-------------------------------------------------------------------------------- Description: Connection refused |
Stemadvies : D66 (alweer)
Klopt ook wel redelijk, aangezien ik meestal gematigd links denk. |
Citaat:
Alweer overbelast denk ik zo vlak voor de verkiezingen. :) |
D66
|
vvd
|
groen links
|
Citaat:
|
GL
Maar ik stem SP omdat ik Halsema een doos vind. |
PvdA
Maar ik mag toch niet stemmen. Ben pas de 25e 18 :| |
Citaat:
|
Citaat:
|
groenlinks
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Denkt er nog iemand over om op de NCPN te stemmen..?
|
Citaat:
|
Leefbaar Nederland
LPF VVD SGP jeeeeezus... ik schijn zo rechts als een tiet te zijn :eek: |
Best irritant trouwens, allemaal dezelfde avatars :cool:
|
Citaat:
|
GroenLinks, Leefbaar Nederland, en D'66 evenveel. Als ik mocht stemmen zou ik hier niet veel wijzer uit worden.
@epd - een goed regeringsbeleid vraagt offers. Ofzo. :| |
PvdT
(ja T, niet A) Daar stem ik op! |
VVD met stip op 1 (:o 1 antwoord was anders)
LPF op 2.... LN op 3 Citaat:
|
Ik ben dan wel geen Nederlandse (en wist soms de ballen waar het over ging), maar blijkbaar:
het meest: SP dan: Groen Links dan: PVDA dan: D66 en de rest helemaal niet. |
Eerst pvda heel veel
dan groenlinks heel veel dan sp etc dat soort. niet dat ik mag stemmen ,maartoch :) |
SP en Groenlinks bijna gelijk
|
Citaat:
maar ik vertrouw haar niet als het hoofd van de partij waar ik op heb gestemd. |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
sp,
gl, pvda of d66 tijdje terug dat ik de test gedaan heb. |
vvd
|
Citaat:
Ik ben al lange tijd van plan om de VVD te gaan stemmen (sterker nog, ik ben lid van de JOVD...), alleen staat het milieubeleid van deze partij me totaal niet aan. Wat betreft het milieu en aanverwante zaken beschouw ik mezelf meer als een GL'er. Daarom overweeg ik serieus om een proteststem uit te brengen op de Partij van de Toekomst. |
Ik PvdA :o
lol @ mijn volgelingen :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De hele wereld zit op dit moment financieel nogal in een dip, wat voor de rechtste partijen een reden is om flink te bezuinigen en de economie te proberen te stimuleren. Echter denk ik niet dat dit de juiste benadering is. We moeten juist nu in belangrijke dingen investeren, zoals milieu, onderwijs, zorg, dierenwelzijn. Immers, als de economie goed draait, zorgen veel investeringen hierin voor een grote dip, als de economie al in een dip zit, zal de economie echt niet veel verder zakken, zeker niet als mensen - hoe immaterieel dan ook - gelukkig zijn. |
PvdA kwam er bij mij uit...
|
ik mag nog niet stemmen maar dit kwam eruit:
SP PvdA en Groenlinks evenveel D66 Christen Unie :eek: (heel klein beetje maar hoor) Leefbaar Nederland, maar een heeel erg klein beetje verder geen overeenkomsten. |
Sp
|
LFP
VVD CDA Leefbaar Nederland |
Heb LPF en SP evenveel
...hmm |
LN, LPF, D66, VVD
hmm... ik wist dat ik redelijk rechts was, maar dit is wel erg. Ik mag nog niet stemmen, maar als ik wel zou mogen had ik VVD gestemd... |
Leefbaar Nederland (is niet mijn keus)
VVD ( :) ) LPF (vond ik alleen (y) toen pim er in zat) :D :) |
groenlinks, sp, pvda, d66, ... en totaal niet VVD, pim, en cda
|
Citaat:
|
Ik snap mensen die op de vvd stemmen echt niet. In ieder geval niet als je nog jong bent en nog niet gebakken zit met je geld. Ze gaan het alleen maar moeilijker maken om studifinaciering en of een uitkering te krijgen.
En e willen graag America helpen bij die oorlog, meer bevoegdheden aan de EU geven, meer geld voor het leger en meer van dat soort dingen die eigenlijk niet o goed zijn voor ons landje. Vraag me zelfs af wat ik wel goed aan de partij vind. LPF was goed, maar nu proberen e te denken als pim, wat natuurlijk niet kan want niemand denkt hetelfde. niemand weet precies wat hij bedoelde. Ik vind ook dat ze veel te onervaren zijn. Eigenlijk sta ik achter geen enkele partij helemaal, maar dat al ook wel niemand hebben. Owja mijn stemadvies was Sp, Groen links, PvdA, D66 en verder. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:24. |