![]() |
Zijn jullie weleens ontslagen?
Ik wel, ik heb paar maanden bij de AH gewerkt en toen mijn proeftijd was afgelopen kreeg ik geen contract omdat ik te langzaam werkte :(
|
Nee.
|
Citaat:
|
vanaf welke leeftijd mag je daar nou werke eigenlijk (AH)
maar nee ik ben nog nergens ontslagen :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ben niet echt ontslagen nou ja eigenlijk wel :mad:
contract is nie verlengd omdat ik aan mn knie geopereerd moet worden... :( |
bij Neckermann toen ik 16 was, ze vonden me te eigenwijs (ze hadden me gewoon niet meer nodig)
Bij een camping toen ik achter de bar stond en in de frituur, omdat ik niet stressbestendig was (als er 10 staan te wachten ga ik niet superwild doen na 1 week daar werken.. was toch een hoer dus blij dak r weg was, en wel lekker gefeest) uh.. bij Spaar Select, omdat ik hun stomme jels onwijs dom vond (wie zijn de beste??? Wat zijn vakkenvullers?? "mietjes!!"?) en hun hele systeem is kut. Gelukkig gaan ze heel slecht nu *Grin* volgens mij was dit het wel:D |
Nee ben nog nooit ontslagen
|
ik heb alleen nog maar zelf ontslag genomen, maar ben verder niet echt ontslagen.
toen ik afgelopen zomervakantie via een uitzendbureau werkte, hebben ze op een gegeven moment waar ik werkte (Canal+) wel gezegd dat ik niet meer nodig was. Maar dat gebeurt wel vaker bij een uitzendbureau. |
Ach, ik was een keer ontslagen omdat de arbeidsinspectie kwam en we eigenlijk daar nog niet mochten werken, maar een aantal weken later was ik weer gewoon aangenomen :)
|
Ja...na 2 dagen bij de fucking GAMMA..
DAT ZEG IK!...GAMMA! :mad: |
Citaat:
|
Nee
|
bij me krantenwijk, omdat ze niet betaald hadden voor de tweede keer al(administratie was een rotzooi) dus heb ik alle kranten direct milieuvriendelijk als ik ben meteen bij het oud papier gegooit en toen kwam er zo'n vervelend zeikerdje rond; " wat heb jij met je kranten gedaan ???"
|
Nope
|
Nee
|
Nee en dat wil ik zo houden. Ik werk nu 2,5 jaar bij de AH en bevalt me goed dus als ik weg wil NEEM ik wil ontslag kan het tenminste op je CV staan
Citaat:
|
ik heb namelijk een keer een formuliertje ingevuld maar ben nog niet terug gebeld (is heel lang gelede)
ik hoef ook niet terug gebeld te worden maar ik wou ff weten :) |
Ik heb nog nooit ECHT gewerkt, ik krijg wel betaald voor m'n webdesign-diensten maar nog nooit de zak gekregen :)
Misschien dat ik ooit nog echt ga werken :P |
echt ontslagen was het niet. ik zag het op kantoor bij NN al snel (hooguit 2 maanden) al niet meer zitten, hun zagen dit ook en stelden voor dat ik weg ging oid. ik weigerde omdat ik nog wel een paar maanden van dat riante salaris wilde genieten en ik toch nog bijna een jaar onder contract stond. toen ik voet bij stuk hield na een aanbod een andere functie te gaan bekleden ben ik zoals dat zo mooi heet "in goed overleg" weggegaan met een soort oprotpremie van een guldentje of 7 a 8 duizend.
|
Nope, nog nooit. Ik zal het even verduidelijken met wat uitleg.
Mijn eerste baantje was in een supermarkt, daar waren ze maar al te blij met me. Tegelijkertijd heb ik eens in de vakantie bij een kledinggroothandel gewerkt, 2 weken toen was ik weggegaan. Om terug te komen op de supermarkt, ik was al enige tijd van plan om weg te gaan. Op een gegeven moment heb ik dus gezegd dat ik wilde stoppen, toen werd me een aanbod gedaan wat ik eigenlijk niet kon weigeren. Daar heb ik het toen nog enige tijd uitgehouden totdat ik stage liep. Ik ben toen gestopt omdat het me te veel tijd zou kosten en het geld zou ik niet meer nodig hebben omdat ik een goede stagevergoeding kreeg. Bij mijn stageplek ben ik ook niet ontslagen. Ik hoor dat dit zo af en toe gebeurd bij andere mensen. Hierna ga ik weer stage lopen, bij een ander bedrijf. Het lijkt me zeer onwaarschijnljik dat ik hier ontslagen zal worden omdat ze me met open armen ontvangen. Er zijn bepaalde dingen die gewoon onderzocht moeten worden en ze hebben daar het personeel niet voor. Na mijn stageperiodes neem ik waarschijnlijk weer een bijbaantje en mja... ik zorg er wel weer voor dat ze me niet kwijt willen en dat ik er ook met plezier werk. :) |
Nee, mensen die ontslagen worden zijn bijna altijd de losers van het bedrijf (tenzij het door iets komt waar jij niets aan kan doen)
|
Nee, wel ontslag genomen :D
|
Één keer, toen het bedrijf waar ik werkte failliet ging.
Ben nu trouwens weer aan het werk bij de overname/doorstart van dat bedrijf. ;) |
Citaat:
|
ja, ik verkocht ooit aardbeien en op een gegeven moment moest ik werken en had ik geen zin en zat ik bij wat vrienden, toen hoefde ik niet meer te komen maar dat vond ik niet zo erg
|
Nee. M'n baas heeft 'dr wel een keer mee gedreigt :D ..(kwam nogal vaak te laat, zaterdagochtend he :| .. dus zo verstandig geweest om op zaterdagochtend maar niet meer te werken..en ik werk d'r nog steeds )
|
Citaat:
|
nee.
wel een keer ontslag genomen, bij de ah. |
Nee, bij mijn vorige werk heb ik na 2 jaar geen contractverlening gekregen (ik zou dan onbepaalde tijd krijgen).
Ik had een keer met iemand geruild, en dat niet via mijn chef geregeld, dit was voor hem reden daartoe :confused: |
nee
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, het restaurant waar ik in de afwas werkte werd overgenomen door een echtpaar dat vanwege kostenbesparing maar besloot zelf de afwas te gaan regelen...
|
Nope, never
|
JA ! :mad:
op een hele laffe manier :mad: eerst laten werken een week na die week s'avonds opbellen dat ze toch wel genoeg mensen hebben. met andere woorden zoek maar verder... maar ja dan niet hor , zoek ik wel wat beters en das me gelukt appie :D :p |
Nee. Ik begrijp ook eigenlijk niet dat je het zó ver kan laten komen. Zeker bij lullige bijbaantjes is het praktisch ONMOGELIJK om iets fout te doen.
|
nee , wel ontslag genomen
|
Nee
|
Citaat:
|
Citaat:
|
(drama)
2x |
Ik ben in de zomer een keer bij de AH begonnen en na vier weken brak ik mijn arm :( , volgens de leiding konden ze nu niet weten of ik wel 'goed genoeg' was voor een vast contract, dus was het afgelopen! Maar ja, na vier weken belde ze weer op of ik misschien toch weer wilde beginnen want ze waren wel tevreden geweest; ik moest wel weer een proeftijd van twee maanden hebben :rolleyes: en dat vond ik een beetje l*llig dus heb ik maar voor de eer bedankt... Heb er trouwens wel veel aan gehad bij mijn huidige baantje!!!
|
Ja omdat ik eerder wegging
|
Citaat:
|
Nee, nog nooit. Ik heb wel eens zelf ontslag genomen terwijl ze me graag terugwilden, dat was een welhaast orgastische belevenis.
|
Citaat:
|
ja , bij een tuinbedrijf toen ik 19 was omdat ik fysiek incapabel was, ach ja financieel deed het bedrijf het ook niet goed.
|
jah,
bij bibliotheek (dee me werk nie goe) (klopt) Bakker bart (heb baas uitgescholden) callcenter hoogezand (fout vanuitzendbureau) :s |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:13. |