![]() |
3rd Rock from the Sun
Da is zooo lachen. Volgens mij nie eens zo bekend, maar ik vint echt de beste (leukste) comedy-serie van deze tijd, John Lithgow rules
|
Ja, erg leuke comedyserie, kheb er nog maar 1 aflevering van gezien, maar die vond ik er kewl.
|
soms is ut wel grappig maar nu vnd ik er nie echt veel aan..een paar jaar geledenkeek ikdaar heel vaak naar!
|
Ik heb hetheel vaak gezien en ik vind het echt geweldig!!!Soms zjn de grappen wat flauw maar toch blijft het altijd leuk!!! (y)
|
Ik vind het niet echt grappig.
|
Mwah..ik kijk het af en toe omdat het voor Heartbreak High komt, maar echt leuk vind ik het niet. :/
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wel lachen, is ook wat anders dan die simpele comedy's.
|
dat keek ik "vroeger" altijd..
was helemaal fan van die jongen met lang haar (later kort) jospeh gordon-levitt maar die ene gast is grappig.. niet die leraar maar die andere.. |
zeg het genoeg dat mijn nick is afgeleid van de serie?
ow, die gozer die mijn voorgangster bedoeld is volgens mij Harry (French Stuart) |
Citaat:
|
French Stuart is briljant. John Lithgow heeft veel maniertjes (een aantal daarvan waren al veel eerder te zien, in Garp bijvoorbeeld) maar dat hoort ook een beetje bij z'n rol. Goede serie (y)
|
Lithgow is zéker koel :)
|
k kijk altijd een stukje voor heartbreak high begint, mar k vind het een beetje irritant, flauwe grapjes enzo.. maar dat zal dan ook wel weer komen doordat ik niet de hele aflevering kijk..
|
Citaat:
|
Een woord: Geweldig (y)
|
Ik vind het *BRILJANT* één van de betere comedy's waar ik echt om moet lachen. Vooral die Harry is geweldig, hoe hij kijkt enzo :) (hij heeft z'n ogen nooit open, maar toch... :rolleyes: ).
John Lithgow: "Ow my God I'm GORSIEUS" (of hoe je dat ook schrijft) hij zegt dat ook zo heel overtuigd en spontaan. |
Ik heb het een tijdje vaak gezien en ik vond het wel grappig.. Ik zap er nu wel eens voorbij en blijf dan hangen.
|
Citaat:
|
hehehe... ja man echt lachuuuuuuh... ik vind die Don ook best wel cool eigenlijk... dat ie iets met die Sally heeft enzo... maar voor de rest is Harry gewoon de meester van de 3rd Rock!!!:D:D:D:D(Y)
|
Super én Origineel
|
Ik heb het al tijden niet gezien, zijn ze het aan het herhalen dan??? Of zijn er vervolgafleveringen??
Het is in ieder geval echt een superleuk en gek programma!!! |
Kijk ik wel eens als ik uit school kom. Wel grappig maar wel aparte humor!
|
ik vond t in t begin wel geinig, alleen hoe langer de serie duurt, hoe minder ik eraan vind.
t duurt mij nu wat te lang en ik zie t aleen nog als ik op andee programma's wacht of me echt stierlijk verveel |
Ik vind het niet echt veel aan.
|
ontzettend absurde humor, en ik lig altijd tot op het bot dubbel!
de autoritaire arrogante dick de lompe peranoide sally de domme dwaze harry en tommy..nouja.. en MISSEN DUBCHEK MUWHAHAHAH :D::D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:39. |