![]() |
Nieuwe band: Poisonblack (Sentenced + Charon)
http://www.poisonblack.com/kuvat/album_mainos.gif
Dit is dus de cover voor hun debuut-album "Escapexstacy" die op 17 Februari uit moet komen in Europa http://www.poisonblack.com/kuvat/band.gif (het meisje op de foto is een model, en heeft niets met de band te maken) Ville Laihaila - Lead & Rhythm Guitars, Backing Vocals (SENTENCED) J.P. Leppäluoto - Vocals (CHARON) SENTENCED is denk ik wel bekend hier, ikzelf ken het niet echt goed, maar het is op zich wel goed.... wat ik er van ken CHARON is denkek onbekender hier, en die vind ik persoonlijk erg goed, misschien kennen de mensen die naar NIGHTWISH zijn geweest ze, aangezien CHARON in het voorprogramma stond. Het is dus echt een kruising tussen Sentenced en Charon. Er is een nummer te downloaden op: www.poisonblack.com het nummer: Love Infernal Het is een geweldig nummer naar mijn mening.... DUS voor de liefhebber ;) |
valt me vies tegen hoor ;)
er zijn toch wel mensen die dit gaaf gaan vinden???? :( kheb iig de cd alvast besteld bij de cd-boer :D:D 17 februari jeej |
Als er een MP3 link was zou ik 't gaan testen en luisteren.
:o |
Oh.
|
Citaat:
er staat zelfs een link naar de pagina :eek: en dan NOG zeuren.... ;) http://mp3.centurymedia.com/Poisonbl...capexstacy.mp3 AUB EN NU LUISTEREN ALLEMAAL!!!!! :mad::mad: :p |
Citaat:
|
stelletje luie honden, ik download tenminste nog iets van onze ouwe rot Marco. Welcome back!
ik zal es luisteren, verwacht er niet teveel van. |
ik moet inderdaad toegeven dat ik er geen reet aan vind. Het is dan ook totaal niet mijn stijl.
Maar goed, je topic heeft weer 2 posts bij :D |
Ik vind 't geen leuk liedje, maar bedank voor de moeite :).
|
:(
ik zou nog eens een topic openen :( |
Maak dan ook Topic over leuke muziek! :p
|
Citaat:
pest me er maar mee dat ik een afwijkende muzieksmaak heb hier op het forum ga anders effe Sentenced luisteren, die vind je misschien nog wel gaaf.... en dan vooral de laatste cd :p die vind ik dan weer goed :D |
Wel een lekker wijf die rooie :D
Maar de muziek vind ik ruk... sorry :p |
ik heb het nummer gedownload, en ik moest er van poepen.
|
Citaat:
|
geen van beide, het is meer onprettig poepen, zodat je zo snel mogelijk weer van het toilet wil snap je?
|
Citaat:
|
je poept gewoon niet lekker. klaar. uit!
|
Citaat:
|
Klonk een beetje jammer.
Sentenced is wel geweldig trouwens. |
zal zo mIRC es ff aan et werk zetten.
sentenced en charon zijn wel duchtig (y) |
dit nummer zit wel boordevol metal-clichés.. klinkt wel goed desondanks (y)
|
Citaat:
een Positieve Reactie!!! :eek: |
Citaat:
hehe jij brengt het altijd zo lekker subtiel als je iets niet leuk vind :p |
Citaat:
IK VIND alleen het latere werk goed Crimsom en The Cold White Light zijn echt heel gaaf klinkt die daarvoor ook nog zo??? want ik vind Amok (ofzo) en Down echt KUT-cd's |
Citaat:
|
Sentenced is best prettig
ken alleen de 'oude' Sentenced niet |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:27. |