| Rerisen Phoenix |
20-01-2003 20:19 |
Citaat:
The Chameleon schreef:
je bent arrogant genoeg om te beweren dat je precies weet hoe alles op de wereld en ver daarbuiten in elkaar steekt. Dan weten we ook hoe we tegen jou antwoorden moeten aankijken(y)
|
heb ik het over een specifiek effect? - nee
ik ga alleen aanwijzigingen om te voorkomen dat je een effect ziet dat er niet is. Zoals jij waarschijnlijk niet zal hebben gemerkt in je flamebui doelde ik niet op een specifiek effect.
Citaat:
darthraver schreef:
idd dat is wel waar ja, maar als dat effect er voor jou gevoel wel is, kan je dan niet zeggen dat hij er voor jou wel is? Dus stel, voor je gevoel ben je sterker, ga je je dan ook niet sterker gedragen, dus geloven dat je sterker bent, dus ben je ook sterker? (mensen gebruiken maar bep. aantal procent van je spieren, als je nou meer gaat gebruiken doordat je denkt dat je meer gebruikt, dan ben je toch in princiepe sterker geworden? )
|
dan kan je zeggen dat hij er voor je is maar je zit met een groot levensprobleem. Je ziet dingen die er niet zijn, en om je grip op de realiteit, dus de macht over je eigen wereld, te behouden moet je voorkomen dat je dingen ziet die er niet zijn.
Dat tweede is inderdaad wel iets. Toen ik nog enige hoop koesterde dat deze mensen hier argumenten konden erkennen had ik ze er erg veel mee gebombardeerd. Ik post straks of morgen wel wat links ernaar.
|