![]() |
[WIN98] Automatisch inloggen
M'n vriendin heeft voortaan een eigen computertje,
een heuse pentium 200MMX. Als windows 98 gestart word, dan krijg je een scherm te zien met gebruikers. Dat is er maar 1, zonder password, dus niet nuttig. Ik wil dit dus eigenlijk weghebben zodat ie gewoon automatisch doorgaat. |
Citaat:
en dat van de geluidskaart, heb ik eerst ook gehad ik had een oude maar tog wel redelijk geluidskaart en die werkte alleen als ik eerst dos en zo installeerde en daarna mn geluidskaart en daarna pas windows (95 toen) je kan het proberen |
het MIDI probleem heb ik opgelost door windows geluiden uit te schakelen.. Edit: Niet dus :mad: Beide problemen zijn gebleven Edit2: probeer nu: http://www.regedit.com/cgi-bin/detail?id=125 Edit3: werkt OOOK niet :( |
Citaat:
|
Citaat:
er bestond toen ook geen gebruiker. Maar om anders aan te melden moest ik wel even een gebruiker aanmaken. Nu kan ik geen gebruiker verwijderen omdat er maar 1 is :/ |
Citaat:
configuratie scherm-->netwerk en dan inloggen met microsoft family inplaats van met maicrofoft netwerking. |
Heb in safe mode nu gebruiker weg ehaald, en konm helemala niet meer onloggen :(
(kon wel op annuleren drukken en inloggen) Citaat:
Maar probeer wel ff, je weet nooit :D Edit: maar helaas, het werkt niet :( |
Citaat:
hey w8 ff :S welk scherm krijg je :S je heb er 2... je hebt of die gote voor netwerk inlog en je hebt met gebruiker... doe van netwerk krijg je zo weg... die van gebruiker niet.. maak ff screenshot als je wil |
je hebt dit al vast wel geprobeerd maar ga naar apparatenbeheer rechtsklik op je geluidskaart en daar apparaat iuitschakelen
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat je dus een lijst krijgt met alle gebruikers op die PC |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kan wel, maar.. nee.. |
Citaat:
tip: onder het eten ofsow ;) of als jij en je vriendin wat anders hebben te doen moei natuurlijk niet op dezelfde kamer liggen als die lawaai makende pc :P:P:P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:58. |