![]() |
nog een [tekening]
http://picserver.student.utwente.nl/...e.php?id=41722
Ik wil graag van jullie weten welke jullie het beste vinden. Ikzelf vind de middelste het leukst (maar het armpje en het beertje van de derde vind ik leuker). |
Ik vind de groene broek met bolletjes het leukste van het achterste meisje, het gezichtje het mooist van het eerste meisje (beetje meer gekleurde wangetjes enzo) en het hoofdje van het beertje van het tweede meisje het leukst. Maar over het algemeen vind ik denk ik ook het tweede meisje in het geheel (vorm etc) het beste gelukt.
Sorry voor dit wazige verhaal. |
groene het mooist, alleen de eerste heeft betere voetjes... en daar let ik dan weer op.
(y) |
ik vind de derde het leukste. erg lief, beertje is ook niet te groot.
maar ik vind ze allemaal schattig! |
vorm van de eerste, kleren enzo van de 2e alleen zonder het kraagje en beer van de 3e... hoezo moeilijk :D
|
Wat leuk zeg!, cool voor een kinder/prentenboek, 3e(2e) vinkt mooist.
|
die 3e vind ik zoooooooooo cool!!
|
Zijn alle drie erg gaaf, alleen ik stoor ze bij alle drie aan dit.. een streepje tussen het gezicht en het oor.. was dat?
http://members.lycos.nl/aquafemmie/hoofd.gif |
Ik vind die 3de het mooiste.
|
Wat lief! :)
De linkse heeft heen wenkbrouwen en de middelste vind ik een beetje bleek. Ik vind de 3e het beste, maar ze zijn alledrie wel heel schattig. |
Citaat:
Volgensmij is het een haartje? :confused: |
Citaat:
Het was dus een plukje haar. Ik had het kindje bij geschiedenis getekend met potlood, en toen viel dat lijntje niet zo op. Pas toen ik de lijntjes met oost-Indische inkt had gedaan, viel het me op. Nou ja, weer wat geleerd.. |
OMG!!! :eek: :eek: (y) (y)
die ziijn echt zow mooi!!! (y) de 2e en 3e vind ik het mooist maar het voetje van de 1e vind ik weer het best |
Citaat:
|
Haha, wat heb jij een bijzondere tekenstijl. Serieus perfecte illustraties bij kinderboeken. Absoluut mee doorgaan en verder ontwikkelen! :)
Om op je vraag terug te komen... ik vind de eerste de best kloppende voeten hebben. Ook qua kleur, qua beer en qua armen eigenlijk... |
Ik vind ze echt heel gaaf... En ik ben ook echt heel jaloers... :( Kun je dit gewoon of heb je het geleerd (en zo ja, waar natuurlijk? ;))? Ik denk dat ik de derde het leukst/mooist vind.
|
Citaat:
Als je dat wilt, moet je ook technisch heel goed zijn. Ik moet dus nog heel veel leren :o .. |
Citaat:
:o (y) echt super mooi hoor!! |
Citaat:
Verder mooi hoor!!! succes xx |
Citaat:
offtopic: coole avatar!! |
*traantje wegpink* heel mooi gedaan :) en dat zit dan bij mij op school :D :)
1 dingetje : bij mij is het niet zozeer dat ene plukje wat me stoort, maar de scheiding in het haar van wat nou in de staart hoort en wat los moest hangen.. dat ziet er imo een beetje vreemd uit. voor de rest (y) (y) (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:45. |