Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   ARTistiek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=16)
-   -   nog een [tekening] (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=337482)

Geranium-Tulp 10-01-2003 19:24

nog een [tekening]

http://picserver.student.utwente.nl/...e.php?id=41722

Ik wil graag van jullie weten welke jullie het beste vinden.

Ikzelf vind de middelste het leukst (maar het armpje en het beertje van de derde vind ik leuker).

Druppel 10-01-2003 19:34

Ik vind de groene broek met bolletjes het leukste van het achterste meisje, het gezichtje het mooist van het eerste meisje (beetje meer gekleurde wangetjes enzo) en het hoofdje van het beertje van het tweede meisje het leukst. Maar over het algemeen vind ik denk ik ook het tweede meisje in het geheel (vorm etc) het beste gelukt.
Sorry voor dit wazige verhaal.

Nas-t Zeekoe 10-01-2003 21:37

groene het mooist, alleen de eerste heeft betere voetjes... en daar let ik dan weer op.
(y)

ekki 10-01-2003 22:13

ik vind de derde het leukste. erg lief, beertje is ook niet te groot.

maar ik vind ze allemaal schattig!

Darvan 10-01-2003 22:35

vorm van de eerste, kleren enzo van de 2e alleen zonder het kraagje en beer van de 3e... hoezo moeilijk :D

iamre18 11-01-2003 09:38

Wat leuk zeg!, cool voor een kinder/prentenboek, 3e(2e) vinkt mooist.

Forumtalker 11-01-2003 10:22

die 3e vind ik zoooooooooo cool!!

aquafemme 11-01-2003 15:00

Zijn alle drie erg gaaf, alleen ik stoor ze bij alle drie aan dit.. een streepje tussen het gezicht en het oor.. was dat?

http://members.lycos.nl/aquafemmie/hoofd.gif

dark_poetry 11-01-2003 15:15

Ik vind die 3de het mooiste.

Ieke 11-01-2003 16:04

Wat lief! :)
De linkse heeft heen wenkbrouwen en de middelste vind ik een beetje bleek. Ik vind de 3e het beste, maar ze zijn alledrie wel heel schattig.

Rocksaan 11-01-2003 16:35

Citaat:

aquafemme schreef:
Zijn alle drie erg gaaf, alleen ik stoor ze bij alle drie aan dit.. een streepje tussen het gezicht en het oor.. was dat?

http://members.lycos.nl/aquafemmie/hoofd.gif

haha ja inderdaad, dat stoort echt ongelofelijk. En hoe langer je er naar kijkt, hoe raarder het eruit begint te zien! Vooral bij de derde. Lijk het net alsof het hoofd in 2 is gescheiden, en het achterste deel veel te groot.
Volgensmij is het een haartje? :confused:

Geranium-Tulp 11-01-2003 19:24

Citaat:

Rocksaan schreef:
haha ja inderdaad, dat stoort echt ongelofelijk. En hoe langer je er naar kijkt, hoe raarder het eruit begint te zien! Vooral bij de derde. Lijk het net alsof het hoofd in 2 is gescheiden, en het achterste deel veel te groot.
Volgensmij is het een haartje? :confused:

Mijn ouders zeiden precies hetzelfde.
Het was dus een plukje haar. Ik had het kindje bij geschiedenis getekend met potlood, en toen viel dat lijntje niet zo op.
Pas toen ik de lijntjes met oost-Indische inkt had gedaan, viel het me op.
Nou ja, weer wat geleerd..

Toet0r 11-01-2003 19:32

OMG!!! :eek: :eek: (y) (y)

die ziijn echt zow mooi!!! (y) de 2e en 3e vind ik het mooist maar het voetje van de 1e vind ik weer het best

Geranium-Tulp 11-01-2003 19:38

Citaat:

*~ Toeter ~* schreef:
OMG!!! :eek: :eek: (y) (y)

die ziijn echt zow mooi!!! (y) de 2e en 3e vind ik het mooist maar het voetje van de 1e vind ik weer het best

Ik vind de pantoffeltjes van de eerste ook het leukst, maar dat meisje is ook iets groter. Toen ik met de tweede bezig was, vond ik dat ze nog wel iets kleiner mocht. Toen heb ik bij de andere twee de voeten iets omhoog geschoven zeg maar.

p-chez 11-01-2003 22:34

Haha, wat heb jij een bijzondere tekenstijl. Serieus perfecte illustraties bij kinderboeken. Absoluut mee doorgaan en verder ontwikkelen! :)

Om op je vraag terug te komen... ik vind de eerste de best kloppende voeten hebben. Ook qua kleur, qua beer en qua armen eigenlijk...

Leonoor 11-01-2003 23:52

Ik vind ze echt heel gaaf... En ik ben ook echt heel jaloers... :( Kun je dit gewoon of heb je het geleerd (en zo ja, waar natuurlijk? ;))? Ik denk dat ik de derde het leukst/mooist vind.

Geranium-Tulp 12-01-2003 07:01

Citaat:

Leonoor schreef:
Ik vind ze echt heel gaaf... En ik ben ook echt heel jaloers... :( Kun je dit gewoon of heb je het geleerd (en zo ja, waar natuurlijk? ;))? Ik denk dat ik de derde het leukst/mooist vind.
Tja, ik ben er al heel lang mee aan het oefenen. Mijn ouders schrijven kinderboeken (voor peuters en kleuters) en het leek me altijd heel erg leuk om kinderboeken te illustreren.
Als je dat wilt, moet je ook technisch heel goed zijn. Ik moet dus nog heel veel leren :o ..

Toet0r 12-01-2003 11:30

Citaat:

Jetteke schreef:
Ik vind de pantoffeltjes van de eerste ook het leukst, maar dat meisje is ook iets groter. Toen ik met de tweede bezig was, vond ik dat ze nog wel iets kleiner mocht. Toen heb ik bij de andere twee de voeten iets omhoog geschoven zeg maar.

:o (y)

echt super mooi hoor!!

flowerpower 12-01-2003 14:13

Citaat:

Jetteke schreef:
Mijn ouders zeiden precies hetzelfde.
Het was dus een plukje haar. Ik had het kindje bij geschiedenis getekend met potlood, en toen viel dat lijntje niet zo op.
Pas toen ik de lijntjes met oost-Indische inkt had gedaan, viel het me op.
Nou ja, weer wat geleerd..

Ja idd hoe langer je ernaar gaat kijken, hoe meer valt het op, het stoort nog het minst bij de eerste, denk trouwens ook dat ik die het leukste vind..... alleen t beertje van de derde vind k leuker :)

Verder mooi hoor!!!

succes

xx

*blue angel* 18-01-2003 14:14

Citaat:

*~ Toeter ~* schreef:
echt super mooi hoor!!
vind ik er ook van!!

offtopic: coole avatar!!

WishfulDreaming 18-01-2003 18:59

*traantje wegpink* heel mooi gedaan :) en dat zit dan bij mij op school :D :)
1 dingetje : bij mij is het niet zozeer dat ene plukje wat me stoort, maar de scheiding in het haar van wat nou in de staart hoort en wat los moest hangen.. dat ziet er imo een beetje vreemd uit.

voor de rest (y) (y) (y)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:45.